پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۱۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه خبرهای ناخوشایندی از قاچاق کالا به کشور به گوش می‌رسد، گفت: شکی نیست که سرنخ قاچاق کالا به کشور به افراد گردن‌کلفتی می‌رسد که در سیستم‌های دولتی و بعضاً سیاسی فعال هستند.

شعار سال: اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: خبرهای ناخوشایندی در ارتباط با قاچاق کالا به گوش می‌رسد که بعضاً رده‌های مدیریتی کشور نیز در این امر دخالت دارند.

وی افزود: از یک سو ما فریاد تولید ملی را سر می‌دهیم، از سوی دیگر شاهد هستیم که باندی کالا به داخل کشور قاچاق می‌کند، به عنوان نمونه چند روز گذشته شاهد کشف انبارهای کالاهای قاچاق توسط سازمان تعزیرات حکومتی بودیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: شکی نیست که سرنخ باندهای قاچاق و واردات کالای قاچاق به کشور به افراد گردن‌کلفتی وصل می‌شود که در سیستم‌های دولتی و بعضاً سیاسی فعال هستند که باید دست آنها از واردات قاچاق کالا باید قطع شود.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: کار اصلی ما در شرایط حساس کنونی کشور این است که اجازه ندهیم فساد ریشه بدواند و با اخلال‌گران اقتصادی به مقابله بپردازیم.

وی در پایان گفت: اگر بخواهیم اوضاع و احوال کشور را ببینیم و مشاهده کنیم که فساد اتفاق می‌افتد و چشم‌مان را بببندیم، مثل همان خائنی هستیم که در جبهه‌های جنگ اخبار را به دشمن می‌داد و در کار جبهه و جنگ اخلال ایجاد می‌کرد.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 19 تیر 1395، کد مطلب: 13950419000853:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین