پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه شهرهای کرمان، رفسنجان و زرند در وضعیت قرمز کمبود آب قرار دارند گفت: باید برای کمبود آب شرب در استان کرمان کار اساسی شود وگرنه با بحران شدید آب در آینده روبه‌رو خواهیم بود.
شعار  سال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه شهرهای کرمان، رفسنجان و زرند در وضعیت قرمز کمبود آب قرار دارند گفت: باید برای کمبود آب شرب در استان کرمان کار اساسی شود وگرنه با بحران شدید آب در آینده روبه‌رو خواهیم بود.
کرمان، رفسنجان و زرند در وضعیت قرمز کمبود آب
محمد طاهری ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در کرمان که با حضور استاندار کرمان و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر از حدود 90 حلقه چاه آب برای تأمین آب شرب کرمان استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به‌زودی 5 حلقه چاه آب جدید با اجرای 11 کیلومتر خط انتقال وارد مدار می‌شود گفت: 56 هزار لیترمکعب آب نیاز داریم تا خط جدید انتقال آب تست و تأیید شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اینکه بهره‌برداری کامل از خط جدید انتقال آب به چند روز زمان نیاز دارد عنوان کرد: با اجرای این خط 150 لیتر بر ثانیه به آب شهر کرمان اضافه می‌شود با وجود این، هنوز هم در شرایط پیک مصرف هزار لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم.

وی با بیان اینکه شهرهای کرمان، رفسنجان و زرند در وضعیت قرمز کمبود آب قرار دارند گفت: رفسنجان 150 لیتر بر ثانیه آب کمبود دارد و از جاهای دیگر چاه آب اجاره کردیم تا مشکل مردم این منطقه تا حدودی رفع شود.

طاهری با اشاره به اینکه برای سال‌های آینده باید برای کمبود آب شرب در استان کرمان یک کار اساسی شود تصریح کرد: اگر این‌گونه پیش برود با بحران شدید آب در آینده روبه‌رو خواهیم بود.


شعار  سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:13تیر1398،کدخبر:2046606،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین