پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر استفاده از ظرفیت استان‌های مرزی در جهت گسترش مناسبات دوجانبه گفت: از تمامی ظرفیت‌های آذربایجان غربی برای توسعه مراودات سیاسی و اقتصادی دو کشور استفاده می‌کنیم.

شعارسال: استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر استفاده از ظرفیت استان‌های مرزی در جهت گسترش مناسبات دوجانبه گفت: از تمامی ظرفیت‌های آذربایجان غربی برای توسعه مراودات سیاسی و اقتصادی دو کشور استفاده می‌کنیم.

محمد مهدی شهریاری در آئین بازگشایی مجدد بازارچه مرزی ساری سو ماکو با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک ارومیه میزبان همه استانداران مرزی کشور ترکیه خواهد بود، افزود: مسائل و مشکلات پیرامون گمرک، ترانزیت، حمل و نقل، کالای مسافر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار آذربایجان غربی با اعلام آمادگی بر تقویت روابط بین دو کشور و همچنین تقویت روابط بین اتباع دو کشور در راستای سیاست‌های بین المللی کشورها گفت: وظیفه مسئولین استان‌های مرزی حرکت در چارچوب سیاست‌های رهبران کشورها است بگونه‌ای که از تمامی ظرفیت‌های استان و کشور در جهت پیشبرد هدف‌های کلی کشور بهره جسته شود.

وی اظهار کرد: هرقدر امکانات استان‌های مرزی و مردمان مرزنشین از بعد اقتصادی فراهم و تقویت شود امنیت نیز تضمین خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی وجود ناامنی در دوران گذشته در منطقه را عامل مهم در عدم توسعه یافتگی عنوان کرد و گفت: دشمنان مشترک دو کشور ایران و ترکیه رفاه، آسایش، توسعه یافتگی را با عمل به سیاست‌های آمریکا و اسرائیل از مردم منطقه گرفته اند.

شهریاری گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال این تحرکات، ایجاد امنیت در کشور خودی و همسایه است.

وی افزود: ایران هزینه‌های زیادی را در راستای ایجاد امنیت با هدف تأمین ثبات پایدار صرف کرده است.

 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار: 17 تیر1398،کدخبر: 98041708896،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین