پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
آغاز فیلمبرداری دو فیلم، تمدید اجرای دو تئاتر و بازسازی یک سینما در اصفهان از جمله خبرهای سینما و تئاتر 20 تیر ماه است.برخلاف اخبار منتشر شده در روزهای گذشته، فیلم سینمایی «سد معبر» به تهیه کنندگی بهمن کامیار و کارگردانی محسن قراییامروز 20 تیر ماه پس از برگزاری مراسم خاکسپاری عباس کیارستمی، در خیابان کریمخان زند کلید خورد.

شعار سال: این فیلم سینمایی مرحله پیش تولید را پشت سر گذاشته و خبرهایی که در روزهای گذشته در برخی روزنامه ها مبنی بر زمان کلید خوردن دومین اثر سینمایی محسن قرایی و عدم حضور برخی بازیگران در این فیلم منتشر شده است صحت ندارد و بازیگران از يكشنبه و پس از برگزاری مراسم بدرقه و خاکسپاری عباس کیارستمی مقابل دوربین خواهند رفت.

فیلم سینمایی «سدمعبر» به تهیه کنندگی بهمن کامیار و براساس فیلمنامه‌ای از سعید روستایی حدود سه هفته قبل پروانه ساخت خود را دریافت کرده است و علاوه بر حضور بازیگرانی چون حامد بهداد و باران کوثری که پیش از این در آثاری چون «خانه دختر» و «هفت ماهگی» تجربه همبازی شدن داشته‌اند، نادر فلاح، نگار عابدی، بهرنگ علوی، اکبر رحمتی، آوا شریفی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی، مرتضی آقا حسینی ، عرفان ناصری، امیر سفیدی، بهرام سروری نژاد، علی میلانی، غلامعلی رضایی، فتح الله طاهری نیز در لیست بازیگران این فیلم سینمایی قرار دارند.

فیلم سینمایی «سد معبر» دارای موضوعی اجتماعی است که فیلمبرداری آن به صورت کامل در تهران انجام خواهد شد.

اسامی کامل عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان: محسن قرایی، تهیه‌کننده : بهمن کامیار، نویسنده : سعید روستایی، مدیر تولید: سجاد رحیمی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: نگار نعمتی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، دستیار یک فیلمبردار: همایون قربانی، طراح نور: مرتضی نجفی، مدیر برنامریزی: امین قوامی، دستیار یک کارگردان: کریم امینی، منشی صحنه: حمیرا نعمت الله، مدیر تدارکات : محمد ابراهیمی، عکاس: مسعود قرایی و مشاور رسانه ای و روابط عمومی: میثم محمدی.

*لابی با حضور شهاب حسینی در نووهتل کلید خورد

لابی عنوان دومین اثر سینمایی محمد پرویزی به تهیه کنندگی امیر شهاب رضویان است ، فیلمی اجتماعی با حضور بازیگرانی همچون؛شهاب حسینی - ساره بیات - سحر دولتشاهی - مصطفی زمانی - پگاه آهنگرانی - علیرضا آقاخانی - شهرام حقیقت دوست - هستی مهدوی فرد - آرمان درویش - آزاده صمدی - مهسا همتی - سنبل اعظمی - سارا منجزی - الهام جعفرنژاد - ارسلان امینیان و ...

لابی که نویسندگی آن را نیز پرویزی بر عهده داشته است، پس از دریافت پروانه ساخت، پیش تولیدی فشرده را پشت سر گذاشت تا به سرعت برای فیلمبرداری آماده شود و فیلمبرداری این فیلم از روز جمعه ١٨ تیرماه در نووهتل تهران آغاز شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:لابی روایت آدمهایی ست که آمده اند چند صباحی بمانند و بروند ، گاهی از کنار هم بی تفاوت می گذرند، و گاهی می‌مانند... هر مسافر قصه ای دارد.

*تمدید اجرای نمایش "مایبر" و پچپچه ها..."

به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، دو نمایش "مایبر" نوشته و کار ابوالفضل کاهانی و "پچپچه های پشت خط نبرد" نوشته علیرضا نادری به کارگردانی محمدرضا ستاری تمدید شدند.

با توجه به استقبال تماشاگران و نظرات مثبت منتقدین در مورد این دو نمایش، اجرای آنها تا پایان هفته‌ی جاری به تاریخ بیست و پنجم تیرماه تمدید شد.

"مایبر" به تهیه کنندگی مهرداد بهاء الدینی و با بازی محمد علیمحمدی، مجید یوسفی، مجتبی یوسفی، علی نورانی و محسن محبی هرشب ساعت 21 و "پچپچه های پشت خط نبرد" به تهیه کنندگی رضا بزرگ زاده و با بازی عباس خداوردیان، مسعود عابدی، حجت غلامی، افشین واعظی، کسری بنایی، رامین دلفانی، محمدرضا ستاری و مسعود شیرانی فرد هر روز ساعت 17:30 در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی میزبان علاقمندان است.

خرید اینترنتی بلیط این نمایش‌ها از طریق سایت تیوال صورت می‌گیرد.

همچنین دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی کشور همه روزه می توانند با ارائه کارت دانشجویی بلیط های نصف قیمت را از گیشه مرکز تئاتر مولوی دریافت کنند.

*اجرای خرمهره در اداره تئاتر

نمایش " خرمهره " به نویسندگی فرهاد نقدعلی و کارگردانی محسن قصابیان از 27 تیرماه در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه خواهد رفت .

"خرمهره " نمایش طنزی اجتماعی-انتقادی است که فرهاد نقدعلی آن را بر اساس داستان خطاکار چخوف نوشته است و محسن قصابیان با بهره گرفتن غیرمستقیم از شیوه های نمایش‌های سنتی ایرانی آن را در یک فضای ابزورد اجرا می‌کند.

داستان این نمایش روایت مردمانی است که بارنجها وشادی‌هایشان خطوط راه آهن خود را می‌سازند و بعد در اثرفقر اقتصادی و فرهنگی ،خرمهره‌هایش را باز می‌کنند و می‌بلعند. حکایت انسانهایی که به دلیل عقب ماندگی ...فرهنگی و اقتصادی مورد سو استفاده قدرتمندان زروگو قرار می‌گیرند.

محسن قصابیان،پژمان عبدی ؛ میلاد آرین و بنیامین صیادی نیا بازیگران این نمایش طنزهستند.

این نمایش از 27 تیرماه لغایت 22 مرداد ماه هرشب بجز شنبه‌ها ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در خانه نمایش واقع در میدان فردوسی-بعدازخیابان ایرانشهر-خیابان شهید موسوی کوچه شهید محمدآقا-پلاک 34 میزبان علاقه مندان به تئاتر خواهد بود.

*بازسازی سینما خانواده اصفهان

روابط عمومی موسسه بهمن سبز، بازسازی سینما «خانواده» اصفهان که یکی از قدیمی‌ترین سینماهای شهر اصفهان است به زودی آغاز و این سینمای تک سالنی، به پردیسی با چهار سالن تبدیل خواهد شد.

بازسازی این سینما به همت حوزه هنری و موسسه سینما شهر توسط موسسه بهمن سبز، انجام می‌شود.

ظرفیت سالن‌های این سینما به ترتیب 423، 133، 80 و 60 صندلی است.

حوزه هنری در دو سال اخیر، بازسازی سالن‌های سینمایش در شهرهای مختلف را با جدیت بیشتری دنبال کرده است. بازسازی سینما «آبادان» شهر آبادان به زودی به پایان می‌رسد

بازسازی سینما «قدس» تبریز در مراحل پایانی است و ساخت یک پردیس سینمایی در شهرستان مراغه به زودی آغاز می‌شود.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 20 تیر 1395، کد مطلب: 95040111050:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین