پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۶۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق پس از کسب رای اعتماد از سوی پارلمان تاکید کرد، اولویت وی، گسترش روابط با دولت مرکزی در بغداد و همکاری گسترده با آن است. وی افزود: ما به دنبال اصلاح اموری هستیم که ما را از یکدیگر دور نگه می‌دارد.

شعار سال: مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق طی سخنرانی در پارلمان اقلیم گفت، اولویت‌ها طی مرحله آتی از تلاش برای استقلال از دولت مرکزی عراق به اصلاح روابط میان اربیل و بغداد و توسعه آن تغییر کرده است.

وی گفت: استقلال هدفی است که مسعود بارزانی، پدرم طی سال‌های اخیر ریاست بر اقلیم به دنبال آن بوده و بخاطر آن همه پرسی برگزار کرد.

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق پیرامون همه پرسی استقلال گفت: همه پرسی برای استقلال در گذشته برگزار شد و آن انعکاس آرمان‌های ملت است.

بارزانی پس از کسب رای اعتماد پارلمان به رویترز گفت: تمرکز من در دولت بر روی چگونگی برقراری روابط و همکاری قدرتمندتر با بغداد است و نه استقلال.

وی افزود: ما به دنبال اصلاح اموری هستیم که ما را از یکدیگر دور نگه می‌دارد. بارزانی وعده داد با فساد در ادارات و نهادهای دولتی مبارزه و برای پایان دادن به بحران‌های مالی تلاش کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار 20تیر 98، کد خبر: 488770، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
0
0
به نظر که قضیه کاملا متفاوت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین