پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۹۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
رئیس اداره دامپزشکی دماوند و پردیس با اشاره به فعالیت گشت کنترل بر عرضه طیور بومی غیرمجاز اعلام کرد:‌ در یکی از گشت های این تیم ۳۰۰ قطعه از طیور بومی غیرمجاز در چهار مرکز عرضه سیار جمع‌آوری شدند.

شعارسال: رئیس اداره دامپزشکی دماوند و پردیس با اشاره به فعالیت گشت کنترل بر عرضه طیور بومی غیرمجاز اعلام کرد:‌ در یکی از گشت های این تیم ۳۰۰ قطعه از طیور بومی غیرمجاز در چهار مرکز عرضه سیار جمع‌آوری شدند.

«دکتر سید علی امامی» اظهار داشت: این مراکز عرضه در محور دماوند- فیروزکوه فعالیت داشتند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از عرضه طیور غیرمجاز گشت مشترک با دستور مقامات قضائی و بازرسان فرمانداری، جهاد کشاورزی، راهداری، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، شهرداری و نیروی انتظامی انجام شد.

امامی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود بیماری‌های مشترک انسان و دام مردم از خرید طیور بومی غیرمجاز که سلامت آنها تأیید نشده بویژه در جاده‌ها بپرهیزند.

شهرستان‌های دماوند و پردیس در شمال شرق استان تهران قرار دارند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار : 21 تیر 98، کد خبر:50429،www.hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین