پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
معماریان گفت: هیچ نظارت بهداشتی بر فروش جوجه‌های رنگی صورت نمی‌گیرد و همین موضوع عامل انتقال بیماری به خریداران است.
شعارسال: ایمان معماریان دامپزشک پارک طبیعی پردیسان در گفتگویی در رابطه با فروش جوجه‌های رنگی و رنگ کردن آن‌ها اظهار کرد: جوجه‌های رنگی که برای فروش در سطح شهر مشاهده می‌شود، جوجه‌های حذفی مرغداری‌های تخم گذار هستند.

وی ادامه داد: جوجه‌های خروسی(نر) در مرغداری‌های تخم گذار مورد استفاده نیستند، به همین دلیل آن‌ها را حذف و معدوم می‌کنند و یا برای پودر گوشت و خون از آن‌ها استفاده می‌کنند و یا تعدادی از این جوجه‌ها را در سطح شهر برای بازی کودکان به فروش می‌رسانند.

معماریان گفت: مشکل اصلی رنگ کردن جوجه‌ها نیست، بلکه مشکل در نحوه توزیع این جوجه‌ها در سطح شهر است که متاسفانه نظارت بهداشتی بر فروش این جوجه‌ها صورت نمی‌گیرد و فروشندگان جوجه‌های رنگی دورِگردان و دستفروشان هستند که همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی از جمله برای کودکان می‌شود. 

وی افزود: فروش جوجه‌های رنگی به ویژه به کودکان می‌تواند باعث انتقال بیماری‌های مشترک انسان و دام شود مانند بیماری گوارشی که یکی از این نمونه‌ها است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری شفاف، تاریخ انتشار: 25خرداد 1397 ، کدخبر:  ۴۶۲۴۰۵ ،www.shafaf.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
رنگ کردن جوجه ها هم به نظر من یک اقدام غیر انسانی است و باید از آن جلوگیری شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین