پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷
تکنوکرات‌ها با کراوات و ریش پروفسوری، مدیریت‌شان بستر فساد است و شبه تکنوکرات‌ها با چفیه و ریش و پشم فساد می‌‌زایند. فساد دومی‌ها چون لای مفاهیم مقدس جنگ و جهاد و نهادهای انقلابی پیچیده می‌شود نه درست و درمان اطلاع رسانی می‌شود نه بخاطر تقدس تراشی‌ها نتیجه رسیدگی‌ها معلوم می‌شود و نه هیچ چیز دیگر.

شعارسال:   آقای هادی رضوی داماد شریعتمداری، متهم ‎بانک سرمایه صرفا یک همراه انتخاباتی روی سن با آقای قالیباف نیست. ایشان با آقای الیاس قالیباف شریک هستند. موسسه نوآوران آموزشی شمس الشموس را هم با هم تاسیس کردند.

آقای عیسی شریفی مدیر ۱۲ ساله آقای قالیباف و قائم مقام ایشان مدتهاست در زندان است. ابعاد پرونده‌اش را حتی سخنگوی قوه قضائیه اطلاعی نمی‌دهد. یک روز خبر اعدامش به جرم جاسوسی منتشر می‌شود، یک روز اعداد و ارقام نجومی چندین هزار میلیاردی از پرونده‌اش منتشر می‌شود، یک روز بحث هولدینگ یاس است و ...

آقای ابراهیم یاوری در انتخابات ۹۲ بعنوان وزیر اقتصاد آقای قالیباف در صورت پیروزی معرفی می‌شد. یاوری همان‌ زمان مدیرعامل پتروشیمی اصفهان‌ آقای ریخته‌گران بود. وزیر اقتصاد خیالی که از همان‌سال با شروع دستگیری‌های پرونده ریخته گران از کشور فرار کرد.

آقای محمد حسین پورزرندی، مدیر مالی شهرداری تهران و مدیر عامل بانک شهر، پرداخت ۷ میلیاردی شان برای یک کنفرانس سر و صدا کرد. ایشان هم مدیر جهادی است هم مدیر بانکی دو تابعیتی است هم صرافی دارند. زد و بند بانک آینده با بانک شهر در پروژه ایران مال و تخلفاتش متعلق به دوران ایشان است. دامادشان هم دو تابعیتی و طراح معروفند، دخترشان هم مدلینگ معروف هستند.

آقای ریخته گران که اخیرا بازداشت شد با فسادی که در خرید سهم شهرداری تهران در دوران آقای قالیباف در بانک سرمایه انجام دادند صاحب ۳۸ درصد سهام بانک سرمایه شد. همه زد و بندها و تخلفات ایشان با برخی از اعضای شورای شهر سابق تهران و مدیران سابق شهرداری بود.

به این لیست خیلی های دیگر را می شود اضافه کرد. بی بند و باری اقتصادی در دوران آقای قالیباف یکی دو تا نبود. ایشان احتمالا خودش مثل آقای هاشمی سالم است. ولی بستر مدیریتی فساد زا باعث می‌شود نتوانیم این گزاره را در مورد کارگزاران و اطرافیان و نزدیکان شان هم تصدیق کنیم.

گل سر سبد افتضاحات املاک_نجومی بود. مهم‌ترین حامی آقای قالیباف آقای توکلی هم رسما از شهرداری اعلام جرم کرد.

دادستان کل کشور هم از لیستی از مدیران که برخی به ناحق، برخی با درصد تخفیف بالا، برخی با تخلف قطعی صاحب خانه‌ شده‌اند گفت ولی هیچ‌گاه اسامی منتشر نشد و معلوم نشد انتهای پرونده املاک نجومی به کجا رسید.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عدالت خواهان، تاریخ انتشار: 15تیر1398 ، کدخبر: - : www.edalatkhahaniran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین