پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۲۰۰۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
شهردار منطقه یک تهران با بیان اینکه از ابتدا قراری برای افتتاح موزه انتظامی نداشته است، در این باره گفت: ما هم مثل شما منتظریم تا مدیریت مجموعه اعلام کند که چه برنامه‌ای برای افتتاح این موزه دارد.

شعار سال: سیدحمید موسوی (شهردار منطقه یک تهران) درباره موزه عزت‌الله انتظامی که قرار بود ۳۱ خرداد ماه افتتاح شود، گفت:از ابتدا قرار نبود که ما این موزه را افتتاح کنیم. چون مدیریت و متولی موزه، سازمان فرهنگی هنری بوده کهکاملامستقلاقدام می‌کند. در واقع بر اساس پیشنهاد دوستان قرار بود که در مراسمی که برایاستاد انتظامی تدارک دیده بودند؛نامگذاری و رونمایی از سردیس را به طور همزمان داشته باشیم که این قصه بهتعویق افتاد.

وی افزود: در این راستا ما با توجهبه محدودیت منابع سازمان وبا عنایت به تکلیفی کهبرای کمک به اینگونه مراکز و مجموعه‌های خاص به گردن خود می‌بینیم؛ پیشنهاد دادیم کهدر راستای بهسازی موزه، بخشی از فعالیت‌های آنجا را انجام دهیم. بر این اساس مرمتبخشی از موزه را برعهده گرفتیم. اکنون ما کار خود را انجام داده و تنها قسمت مختصری از نقاشی دیوارها مانده که آن هم تا یکی دو روز دیگر تمام می‌شود.

موسوی با بیان اینکه به نوعی ماموریت ما در موزه تمام شده است، اظهار داشت: ما کار خود را انجام دادیم، ولی اینکه آیا دوستان می‌‌خواهندسالگرد درگذشت ایشان را مراسم بگیرند و اینکه کی این کار را انجام می‌دهند، از جمله مراسم‌های داخلی به شمار می‌آید کهخود سازمان و مدیریت مستقل موزه انجام می‌دهد و ما نقشی در آن نداریم.مگر اینکه برنامه مشترکی همچون سردیس و مواردی از این دست باشد که آن را برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی می‌کنیم.

شهردار منطقه یک تهران با تاکید بر اینکه مسئولیت افتتاح موزه بر گردن شهرداری نیست، گفت:علیرغم اینکه مسئولیت مستقیمی نداشتیم،کار عمرانی و مرمت موزه را برعهده گرفتیم و به یاری و کمک دوستان آنجا آمدیم. چونبا توجه به محدودیتی که دوستان در آنجا داشتند، ما تکلیف دانستیم که کمک کنیم ولی اینکه آنهاچه برنامه‌ای برای آنجا دارند و کی برنامه‌خود عملیاتی می‌کنند؛ ما هم مثل شما منتظریم تا مدیریت مجموعه اعلام کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی ایلنا، تاریخ 20 تیر 98، کد مطلب: 784227: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
متاسفانه مدیرا ومسئولای ما خودشونم نمی دونن قرار چیکار کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین