پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا با بیان اینکه مشکلات کاغذ حل نشده و همچنان باقی است بیان کرد: قیمت هربسته کاغذ A۴ داخلی را ۴۰ هزار تومان اعلام کرد.

شعار سال: سید حسین میرباقری مهرآبادی رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا درباره بازار کاغذ اظهار کرد: مشکلات کاغذ تاکنون حل نشده و همچنان باقی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا قیمت هربسته کاغذ A۴ داخلی را ۴۰ هزار تومان و قیمت هر بسته وارداتی از این نوع کاغذ را ۶۰ هزار تومان اعلام کرد.

مهرآبادی ریشه مشکلات کاغذ را نحوه توزیع نادرست و گرفتن امور مربوط به آن از متولیانش دانسته و افزود: واردات کاغذ با ارز ۴۲۰۰ تومانی و فروش آن با قیمتی بالاتر( گرانتر) به مصرف کننده واقعی چالش های این بخش را تشدید کرد. اتحادیه‌ها باید قیمت‌ها را در بازار کنترل کنند.وی با تاکید بر اینکه ۶۰۰ واحد رسمی فروش کاغذ و مقوا در تهران مشغول به فعالیت هستند.

مهرآبادی گفت: مصرف انواع کاغذ و مقوا، یکی از شاخص های رشد فرهنگی و اقتصادی کشور محسوب می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اتاق اصناف تهران، تاریخ 15 تیر 98، کد مطلب: 18766: www.otaghasnaftehran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
با ارز 4200 وارد کردن و حالا با قیمت نجومی توبازار میفروشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین