پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۲۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
سید‌حسن میرباقری رئیس اتحادیه واردکنندگان صنعت چاپ با اشاره به کاهش قیمت کاغذ در هفته های گذشته گفت: خوشبختانه با توجه به افزایش توزیع کاغذ در هفته‌های اخیر از سوی کارگروه کاغذ،‌ قیمت‌ها سیر نزولی به خود گرفته وقیمت هر بند کاغذ در بازار آزاد 3-00 تا 320 هزار تومان معامله می‌شود.
شعار سال: رئیس اتحادیه واردکنندگان صنعت چاپ از کاهش قیمت کاغذ در بازار آزاد خبر داد و گفت: افزایش توزیع کاغذ از کارگروه کاغذ موجب ثبات بازار کاغذ و کاهش قیمت‌ها شده است.

سید‌حسن میرباقری رئیس اتحادیه واردکنندگان صنعت چاپ با اشاره به کاهش قیمت کاغذ در هفته های گذشته گفت: خوشبختانه با توجه به افزایش  توزیع کاغذ در هفته‌های اخیر از سوی کارگروه کاغذ،‌ قیمت‌ها سیر نزولی به خود گرفته وقیمت هر بند کاغذ در بازار آزاد 3-00 تا 320 هزار تومان معامله می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌چنین با توجه به توزیع مناسب کاغذ توسط کارگروه خرید از بازار آزاد کاهش یافته و اکثر ناشران کاغذ خود را از کارگروه تامین می‌کنند،مگر مصرف‌کنندگانی که واجد شرایط دریافت کاغذ از کارگروه نباشند.

میرباقری هم‌چنین از سهولت بیشتر در واردات کاغذ تحریر به کشور خبر داد و گفت: اخیرا با همکاری دولت و ستاد تنظیم بازار وضعیت نسبت به قبل بهتر شده و با رشد واردات کاغذ، حباب قیمت در بازار کاغذ نیز شکسته شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که دولت و بانک مرکزی تعامل بهتری در تخصیص ارز به واردکنندگان کاغذ با یکدیگر داشته باشند، تا بتوان اوضاع کاغذ را در روزهای پایانی سال و سال آتی  مدیریت کرد.چرا که اگر ارز برای واردات اختصاص پیدا نکند،‌ دوباره وضعیت بحرانی خواهد شد.

میرباقری اظهار امیدواری کرد که وضعیت کاغذ در سال آینده با گشایش‌های بازرگانی که رخ داده بهتر از سال جاری باشد و گفت: فعلا که بازار رو به ثبات پیش رفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1397، کدخبر: 1961151 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
0
همه جا پر شده از بازار آزاد و دولتی...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین