پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳
بعدازظهر امروز پس از پایان یک عملیات دقیق مهندسی، ابرسازه ۲۴۰۰ تنی معروف به سکوی ۱۴B در محل پروژه در قلب خلیج فارس نصب شد.
شعار سال:بعدازظهر امروز پس از پایان یک عملیات دقیق مهندسی، ابرسازه ۲۴۰۰ تنی معروف به سکوی ۱۴B در محل پروژه در قلب خلیج فارس نصب شد.
سومین سکوی فاز ۱۴ پارس جنوبی توسط متخصصان ایرانی نصب شد
 صبح امروز حدود ساعت 9 صبح عملیات انتقال سکوی 14B که سومین سکوی فاز 14 پارس جنوبی است، از روی بارج انتقال دهنده به روی جکت آغاز شد و پس از 4 ساعت و نیم عملیات دقیق مهندسی بر روی آب، این ابرسازه 2400 تنی در محل نصب خود قرار گرفت.

از امروز به مدت حدود یک ماه تا 45 روز زمان به منظور انجام عملیات هوک‌آپ، تکمیل عملیات نصب و پیش‌راه‌اندازی نیاز است و پیش‌بینی می‌شود این سکو با شروع پاییز امسال به تولید گاز برسد.

با بهره‌برداری از سکوی 14B به میزان حدود 14 میلیون متر مکعب به ظرفیت برداشت گاز غنی از مخزن پارس جنوبی افزوده می‌شود و برداشت گاز از پروژه فاز 14 به حدود 42 میلیون متر مکعب در روز می‌رسد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:22تیر1398،کدخبر:2053267،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین