پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۲۱۱۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۲
در تمام کلاهبرداری‌ها، سودجویان با استفاده از اسناد غیر رسمی مانند قولنامه‌ها ‌و مبایعه‌نامه‌ها، ابتدا یک ملک را به چندین نفر فروخته و در برخی موارد در انتها همان ملک را با سند رسمی به آخرین قربانی می‌فروشند.

شعارسال: در سال های اخیر، نوسانات و افزایش قیمت املاک، تهیه مسکن را دشوار نموده است. در چنین شرایطی مردم برای تهیه سرپناهی کوچک، از ثمره و اندوخته یک عمر خود استفاده می‌کنند.

اما متاسفانه هر روز در گوشه‌ای از کشور خبر کلاهبرداری از مردم تیتر رسانه ها می‌شود.

در تمام این کلاهبرداری‌ها، سودجویان با استفاده از اسناد غیر رسمی (عادی) مانند قولنامه‌ها ‌و مبایعه‌نامه‌ها، ابتدا یک ملک را به چندین نفر فروخته و و در برخی موارد در انتها همان ملک را با سند رسمی به آخرین قربانی می‌فروشد.

اما واقعا بعد از فروخته شدن یک ملک به چند نفر و شکایت مالباختگان، دادگاه ملک را به چه کسی می‌دهد؟ کلاهبرداران چگونه یک ملک را به چند نفر می‌فروشند؟

برای یافتن پاسخ سوالات ویدئو زیر را مشاهده کنید:

تعداد بازدید : 16

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26تیر1398 ، کدخبر: 13980425000986: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین