پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
رامبد جوان با انتشار انیمیشن‌های «نی‌نی و دادا» احتمال کوچ از تلویزیون و حضور پررنگ‎تر خود در فضای مجازی را قوت بخشید.

شعار سال: روز گذشته کانال تلگرامی برنامه تلویزیونی «خندوانه» به «نی‌نی و دادا» تغییر نام داد. در کنار این تغییر اسم و با فاصله‌ای کوتاهپیام کوتاهی همراه با یک ویدئو نیز به نام رامبد جوان در این کانال منتشر شد.

توضیحاتی که نشان می‌داد این انیمیشن سرآغاز مجموعه‌ای از پویانمایی‌های کوتاه است که به گفته جوان با همکاری او و مقداد اخوان برای مخاطبان کودک تولید می‌شود. این انیمیشن‌ها با گرافیکی ساده و به سبک انیمیشن‌های کوتاه تولید اروپای شرقی است که در دهه ۶۰ بهوفور از برنامه کودک تلویزیون پخش می‌شد.

طراح و مجری برنامه خندوانه در بخشی از توضیحات خود آورده است: «[این انیمشین‌ها] برای ما کشف دوباره دنیای کودکیمونه که همینقدر ساده، شیرین و مهمه. به کودکان پیشنهاد بدین تا با نی‌نی و دادا آشنا بشن امیدواریم دوسشون داشته باشن.پیشنهادهاتون حتماً به ما کمک خواهد کرد.»

جوان پیام خود را با این جمله به پایان رسانده است که «ولی لطفاً حوصله کنین تا تعداد بیشتری ببینین». نکته‌ای که نشان می‌دهد که برای اوواکنش مخاطبان نسبت به احتمال توقف خندوانه به عنوان یک برنامه تلویزیونی پرطرفدار، مهمو البته مبهم است. از سوی دیگر هنوز مشخص نیست جوان چگونه می‌خواهد ایده‌های خود را در فضا و ماهیتی به کلی متفاوت از رسانه تلویزیون در قالب انیمشین‌های کوتاه فضای مجازی دنبال کند.

این که این تغییر تا چه اندازه جدی است و اصولاًسرنوشت برنامه خندوانه به کجا می‌رسد موضوعی است که هنوز نه از سوی سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه نسیمو نه از طرف سازندگان خندوانه اعلام نشده است. با این حال بهنظر می‌رسد با توجه به حواشی پیش آمده در سفر‌رامبد جوان و همسرش به کانادا در ماه گذشته از یک سو و حذف بازپخش تابستانی خندوانه از جدول پخش شبکه نسیم شاید شاهد کوچ هر چند موقت جوان از قاب تلویزیون به فضای مجازی باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 26 تیر 98، کد مطلب: 405129: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین