پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۳۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
استاندار آذربایجان‌ غربی با اشاره به انتقال آب از رودخانه زاب به سمت دریاچه ارومیه گفت: در این رابطه مقرر شده که از منابع مختلف، بودجه مربوط به این پروژه به میزان 400 تا 500 میلیارد تومان تامین شود که تا اواخر امسال و یا اوایل سال آینده این طرح به بهره‌برداری برسد.

شعارسال:محمدمهدی شهریاری امروز در سومین جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور انجام شد اظهار کرد: پاشنه آشیل کشور، مبارزه با فساد و اختلاس است که در سال‌های گذشته اخبار ناگواری در این رابطه شنیده شد و متاسفانه در آذربایجان‌ غربی نیز رانت‌خواری گسترده‌ای وجود داشته که دیوان محاسبات باید پیگیر این مسائل باشد و مسؤولان استانی نیز آماده همکاری با دیوان محاسبات هستند.

وی با اشاره به موضوع عدم استفاده از اوراق مشارکت در استان آذربایجان غربی تصریح کرد: متاسفانه ضعف پیمانکاران آذربایجان‌ غربی سبب شده که نتوانند اسناد را جذب کنند.

استاندار آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه در استان مدیر بازنشسته‌ای که همچنان به کار خود ادامه دهد وجود ندارد، افزود: علاوه بر آن، یکی از موارد مهم مورد بررسی، تغییر کاربری‌های زمین بوده که سبب ایجاد فساد بسیاری در استان شده است.

شهریاری با اشاره به ساماندهی آب‌های مرزی بیان کرد: خوشبختانه در این رابطه رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه برداشت هشت میلیارد دلار برای هزینه‌کرد در این زمینه داده‌اند که این مهم مانع از خروج آب‌های مرزی به خارج از کشور شد.

وی با اشاره به انتقال آب از رودخانه زاب تصریح کرد: در این رابطه مقرر شده که از منابع مختلف، بودجه مربوط به این پروژه به میزان 400 تا 500 میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه تامین شود که تا اواخر امسال و یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه افزود: مشکلات بسیاری در استان وجود دارد و آذربایجان‌ غربی در بسیاری از شاخص‌ها رتبه پایینی دارد که باید با وحدت و هماهنگی مدیران و ایفای نقش مردم، این شاخص‌ها ارتقاء یابد.

شهریاری گفت: هم‌اکنون با وجود تمامی مشکلات مربوط به سرمایه‌گذاری و مسائل اقتصادی، خوشبختانه نرخ بیکاری استان به میزان 4.2 درصد کاهش یافته تا در این رابطه آذربایجان‌ غربی در کاهش بیکاری رتبه دوم کشوری لقب بگیرد.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌ تمام آذربایجان‌غربی بیان کرد: اجرای بیمارستان 600 تختخوابی ارومیه متوقف شده بود که مقرر شد زمین مربوطه را به دانشگاه علوم پزشکی واگذار کرده تا احداث آن، در زمین جدید آغاز شود و در رابطه با ورزشگاه 12 هزار نفری والیبال نیز، مقرر شده که با ارائه طرح مطالعاتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان، برای این پروژه ردیف ملی گرفته شود

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار27 تیر 97، کدخبر: 13980427000392،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
یکی از موارد مهم مورد بررسی، تغییر کاربری‌های زمین بوده که سبب ایجاد فساد بسیاری در استان شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین