پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۰۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
سرانجام پس از چند ماه حرف و حدیث‌های ماندن یا رفتن شهردار قزوین، علی صفری استعفا داد و از مسئولیت شهرداری قزوین کنار رفت.

شعار سال: پس از حدود دو ماه حرف و حدیث‌های فراوان و نیز انتشار شایعات متعدد و فراوان در فضای مجازی که این روزها مدیریت در این شهرداری را برای صفری بسیار سخت کرده بود و به نظر می‌رسید فشارهای زیادی برای کنار کشیدن وی وارد می‌شود سرانجام علی صفری بعد از ۲۳ ماه تصدی در شهرداری قزوین نتوانست در مقابل مشکلات مقاومت کند و به علت برخی مشکلات کاری و نیز تاکید و فشار بزرگان اصلاحات استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد.

علی صفری که در همان ابتدا نیز به نظر می‌رسید کار سختی در شهرداری قزوین خواهد داشت اما در داخل مجموعه خود توانست از مقبولیت خاصی برخوردار شود.

شهردار سابق قزوین در مدت مسئولیت خود برخی کارها را در اولویت قرار داد و توانست با همسطح سازی قرارداد کارکنان حجمی، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگران مدت معین، ارائه سبد کالا و
ارزاق عمومی به کارکنان شهرداری موجب افزایش نسبی رضایت مندی کارکنان شهرداری شود ولی در عین حال در این مدت نزدیک به دو سال در داخل شهر انتظارات مهم شهروندان برآورده نشد هر چند طرح پل امام رضا گشایش یافت و کلید کمربندی شهر به زمین زده شد اما در کارهای روبنایی و پروژه‌های شاخص نظر عمومی جلب نشد.

صفری رفتاری توأم با مهربانی با خبرنگاران داشت و با سعه صدر خودئ این اواخر از تنها خبرنگاری که به دلیل انتشار برخی مسائل در فضای مجازی شکایت کرده بود گذشت کرد تا در پرونده اش نقطه ضعفی در برخورد با رسانه‌ها نباشد.

صفری دانش آموخته دکتری مهندسی محیط زیست است و نه سال در شهرداری بوئین زهرا و شش سال هم در شهرداری بیدستان خدمت کرد.

حرف و حدیث پیرامون دلایل منجر به استعفای صفری شهردار متعدد بود ولی به نظر می‌رسد شرایط به گونه‌ای نیست که کسی با صراحت از آن حرف بزند.

در این میان شورای شهر هم در برخورد با این موضوع حرکت منفعلانه داشت و نتوانست در کوتاه‌ترین زمان موضوع را روشن کرده و از طولانی شدن کنار رفتن یا ماندن شهردار جلوگیری کند که این امر نیز جای بحث و تحلیل دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 1 مرداد 98، کد مطلب: 1282852: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
خدا اجرشون بده دیدن کارآمدی لازم رو ندارن استعفا کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین