پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: برخی مسؤولان استان از نبود شهردار قزوین از فرصت استفاده کرده و اموال این نهاد را به تاراج می‌برند.

شعار سال: فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسۀ شورای اسلامی شهر قزوین که شب گذشته در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قزوین سهامدار 60 درصد سازمان همیاری و موسسۀ رفاهی و تفریحی کاسپین است ولی هیچ‌گونه درآمدی از آن‌ها ندارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین زمین تله‌سی‌یژ را ساخته و در اختیار مسؤولان مربوطه قرار داده است، بیان کرد: همچنین این نهاد اجاره بهای موسسۀ کاسپین را به مدت 10 سال پرداخت کرده ولی شرکای آن هیچ مبلغی را نپرداختند.

رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: اکنون یکی از مسؤولان استانی نامه نوشته که زمین 195 هکتاری که به نام مؤسسۀ رفاهی و تفریحی کاسپین است را به نام سازمان همیاری بزنند.

فصیحی‌رامندی ابراز کرد: برخی مسؤولان استان از نبود شهردار قزوین بهترین از فرصت استفاده کرده و اموال این نهاد را به تاراج می‌برند.

وی یادآور شد: شهردار قزوین در دورۀ مدیریت سابق نیز در صورتجلسه سازمان همیاری امضاء کرده که زمین یاد شده به این سازمان واگذار شود که انجام چنین کاری خلاف قانون، شرع و عرف است.

رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: شهرداری قزوین باید در سازمان همیاری حق مدیریت و نظارت داشته باشد ولی ندارد و این اجحاف در حقوق مجموعه مدیریت شهری است.

این عضو شورا بیان کرد: مسؤولان شهرداری قزوین باید نسبت به تشکیل جلسه جهت تعیین و تکلیف زمین موسسه تفریحی و رفاهی کاسپین اقدام کنند و اموال قانونی خود را باز پس گیرند.

وی ابراز کرد: شهرداری قزوین زمین و پروانه سازمان همیاری را داده ولی حق مدیریت و حتی حساب و کتاب این سازمان را بر عهده ندارد که این ضعف است و باید برطرف شود.

رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه اصل معامله فرودگاه‌ها با حکم حکومتی فسخ قرارداد شده است، ابراز کرد: باید شهرداری قزوین نسبت به دریافت 5 میلیارد تومان که در این قرارداد هزینه کرده، اقدام کند.

فصیحی‌رامندی اضافه کرد: همچنین در قرارداد فوق شهرداری قزوین سه میلیارد تومان برای آماده‌سازی فرودگاه قزوین هزینه کرده که متأسفانه حیف و میل شده که باید آن را نیز باز پس بگیرد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 24 آذر 98، کد مطلب: 13980923001186: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین