پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
استاندار زنجان گفت: واحدهای تولیدی نباید از حوزه اطلاع‌رسانی تولیدات خود غافل باشند.

شعارسال :فتح‌الله حقیقی در حاشیه بازدید از مجموعه شرکت‌های معدنی سیلیس‌آرا با بیان اینکه واحدهای تولیدی باید محصولات و تولیدات خود را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند تا بازار فروش داشته باشند، افزود: اطلاع‌رسانی بزرگترین حجم کار در یک واحد تولیدی است.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی حجم فروش، ارزش افزوده را بالا می‌برد، ادامه داد: بسیاری از واحدهای تولیدی از این حوزه غافل هستند.
نماینده عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد: مسئولان و مدیران واحدهای تولیدی باید تلاش کنند از ظرفیت رسانه‌ها به بهترین شکل ممکن در حوزه تولید بهره گیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۸۰۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در استان ساخته شد، تاکید کرد: ۴۵۰ واحد نیز در حال اجرا است.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه پروژه‌های خوبی در سطح استان در دست اجرا داریم، خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ‌سازی و جنب و جوش کافی در انجام پروژه‌ها وجود داشته باشد می‌توان شاهد رقم خوردن کارهای بزرگ در استان بود.

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار5مرداد 98،کدخبر: 876637، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین