پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
محمدرضا یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 70 واحد تولیدی در زنجان، مشکل‌دار است. وی تصریح کرد: همچنین تعداد واحدهای مشکل‌دار در حوزه تجهیزات پزشکی 9 واحد است.
شعار سال:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 70 واحد تولیدی در زنجان، مشکل‌دار است.

محمدرضا یوسفی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در استان زنجان در استان پیگیر حل مشکلات آن هستیم بحث واحدهای تولیدی مشکل‌دار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد واحدهای تولیدی‌ مشکل‌دار استان را 70 مورد اعلام کرد و گفت: طبق آمار اخذ شده در این واحدها 6 هزار و 677 کارگر مشغول به کار است.

وی قرارداد 5 درصد از کارگران مشغول در این واحدها را دائمی و 95 درصد را قرارداد کاری موقت اعلام کرد و افزود: از مجموع 70 واحد مشکل‌دار 12 واحد فعال و 58 واحد نیمه ‌فعال هستند.

یوسفی تصریح کرد: میزان بدهی واحدهای مشکل‌دار استان به بانک‌ها و البته مجموعه کارگری 314 میلیون تومان است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه تعداد واحدهای مشکل‌دار زیر یک نفر کارگر 6 مورد است، بیان کرد: همچنین تعداد واحدهای تولیدی مشکل‌دار زیر50 نفر کارگر نیز 28 عدد است.

وی با بیان اینکه طبق آمار 36 واحد بیش از 50 نفر کارگر دارند، اضافه کرد: طبق آمار 38 واحد در بخش تولید صنایع فلزی و معدنی و 14 واحد در حوزه غذایی مشکل دارند.

یوسفی با بیان اینکه هفت واحد در بخش شیمیایی و هفت واحد در بخش پلاستیکی مشکل‌دار هستند، تصریح کرد: همچنین تعداد واحدهای مشکل‌دار در حوزه تجهیزات پزشکی 9 واحد است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:16خرداد1398،کدخبر:13980311000142،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین