پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
استاندار البرز از تحقق مهم‌ترین مطالبه استان در سفر معاون اول رئیس جمهور به البرز خبر داد و گفت: ظرف کمتر از دو روز پس از سفر معاون اول رئیس جمهور، دستور راه اندازی پروازهای مسافربری فرودگاه پیام توسط هیات دولت صادر شد.

شعار سال: عزیزاله شهبازی گفت: با دعوت از مسئولان ملی به البرز، مطالبات استان به صورت دقیق، نظام مند و تخصصی طرح شده و پاسخ درخوری نیز دریافت می شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون نگاه ملی در مسیر عمران و آبادانی البرز، همراه و پشتیبان است، ادامه داد: پس از دستاوردهای سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، اکنون شاهد تحقق مطالبه مردم البرز از سفر معاون اول رئیس جمهور هستیم.

وی افزود: این ظرفیت ارزشمند که پدافند غیرعامل برای فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی(ره) نیز محسوب می شود به‌رغم صرف اعتبارات قابل توجه، بلاتکلیف مانده بود.

وی گفت: اکنون این فرودگاه علاوه بر اینکه مهم‌ترین فرودگاه کارگو کشور محسوب می شود در حوزه مسافربری و آموزشی نیز فعالیت می کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 7 مرداد 98، کد مطلب: 877711: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین