پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 05
کد خبر: ۲۲۴۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
استاندار تهران با اشاره به اینکه تمامی دستگاه های ملی را رصد کرده ام گفت: هیچ دستگاهی به استان تهران اعتبار ملی تخصیص نمی دهد

شعارسال:استاندار تهران با اشاره به اینکه تمامی دستگاه های ملی را رصد کرده ام گفت: هیچ دستگاهی به استان تهران اعتبار ملی تخصیص نمی دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان تهران که با حضور تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه در استان تهران به دلیل محرومیت تاریخی در حوزه ساماندهی جوانان با شرایط مطلوب فاصله دارد.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه متاسفانه دستگاه های ملی مستقر در تهران نسبت به استان تهران بی توجه هستند افزود: این موضوع درحالی است که همه استان ها از اعتبارات ملی برخوردار هستند اما تهران از این اعتبارات هم بی بهره است.

وی گفت: تمامی دستگاه های ملی را رصد کردم و اما هیچ دستگاهی به استان تهران اعتبار ملی تخصیص نمی دهد و در حالیکه زمانی که در بهزیستی بودم از اعتبارات ملی برای تهران هم سهمی قائل می شدم.

وی با انتقاد بر اینکه ۲ بار وزیر سابق آموزش و پرورش به شهرستان های غرب استان سفر کرد و به عنوان استاندار تهران تازه شب قبل از سفر مطلع می شدم بیان داشت: در زمان انتخابم به عنوان استاندار تهران از آقای رئیس جمهور خواستم که در تهران صف و ستاد تفکیک شود.

استاندار تهران بیان داشت: در خصوص جوان سازی سن مدیریتی در تهران با انتصاب ۳فرماندار در استان تهران و ۵ مدیرکل ستادی در استانداری در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

محسنی بندپی اظهار داشت: شوراهای مشورتی جوانان در تمامی شهرستان های استان فعال است و شهرستان های پردیس و ملارد در این بخش عملکرد مطلوبی داشته اند.

وی در خصوص تشکیل کمیته های تخصصی ذیل ستاد ساماندهی جوانان و بهره مندی از تشکل های جوان دانشجویی در کمیته های تخصصی نیز گفت: تشکیل این کمیته ها ضروری است.

استادار تهران عنوان داشت: گزارش های مدیران در حوزه جوانان باید حاوی اثربخشی لازم و ایجاد تحرک در حوزه جوانان باشد و ارائه گزارش عملکرد خیلی مطلوب نیست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار9 مرداد 98، کدخبر: 4681548، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین