پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۱۷۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
انوشیروان محسنی بند پی در نخستین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان تهران در مسائل اجتماعی ۲۰ سال دچار غفلت شده‌ایم و باید تمام توان خود را معطوف به رفع مشکلات اجتماعی کنیم.وی اظهار داشت: در ایام تابستان و آغاز سفرها از دستگاه‌های متولی سفر نظیر راهداری و پلیس راهور انتظار داریم تا مثل همیشه به وظایف خود عمل کرده تا شاهد تلفات کمتری باشیم.
شعار سال: استاندار تهران گفت: در مسائل اجتماعی ۲۰ سال دچار غفلت شده‌ایم و باید تمام توان خود را معطوف به رفع مشکلات اجتماعی کنیم.
تاکید استاندار تهران بر رفع مشکلات اجتماعی این استان
 انوشیروان محسنی بند پی صبح چهارشنبه در نخستین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: در ایام تابستان و آغاز سفرها از دستگاه‌های متولی سفر نظیر راهداری و پلیس راهور انتظار داریم تا مثل همیشه به وظایف خود عمل کرده تا شاهد تلفات کمتری باشیم.

محسنی بند پی با اشاره به آیین نامه ادغام جلسات گفت: در بدو ادغام جلسات اعلام کردیم که این طرح کارشناسی شده نیست و نامه‌ای به همکاران استاندار خود در کشور ارسال کردیم تا با شناسایی نقاط قوت ضعف در آئین نامه ادغام جلسات نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام نمایند تا با یکدیگر هم اندیشی کنیم.

وی یکی از نقاط ضعف این آئین نامه را تصویب مصوبات توسط شورای برنامه ریزی دانست و بیان داشت: یکی ازمشکلات این است که استاندار و رؤسای تمامی دستگاه‌ها در جلسه حضور دارند اما مصوبات این جلسه باید به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان برسد.

استاندار تهران بیان داشت: البته کارگروه اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم است و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند که در مسائل اجتماعی ۲۰ سال دچار غفلت شده‌ایم باید تمام توان خود را معطوف به رفع مشکلات اجتماعی کنیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه در آئین نامه ادغام جلسات اما کمترین اختیار را به فرمانداران داده‌اند افزود: به عنوان یکی از مصوبات اولین جلسه اجتماعی تشکیل جلسه متناظر شهرستانی به ریاست فرماندار را اعلام می‌کنم.

وی گفت: ترکیب اعضای این کارگروه نیز متصلب نیست و می‌توان با تشخیص رئیس جلسه و اعضای دیگری هم اضافه شوند.

محسنی بندپی عنوان داشت: می‌توان با استفاده از ظرفیت قانونی این کارگروه و اقدامات خوبی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان تهران صورت داد.

وی با اشاره به اینکه برخی از استانداران از حضور در جلسات متعدد گلایه داشتند گفت: برخی استانداران آئین نامه نیز ادغام جلسات را مفید ارزیابی کردند و البته این آئین نامه نقاط مثبت فراوان هم دارد و به مرور کارگروه‌هایی وضعیت مطلوبی پیدا می‌کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:12تیر1398،کد خبر:4656651،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
تهران پایتختیه که همه مردم ایران از هرجایی بلند شدن اومدن درش و دارن امورات میگذرونن در صورتی که نباید اینطوری باشه یه پایتخت باید جوری باشه که اعتیاد فساد فحشا درش کم باشه درش رونق اقتصادی باشه درش کار باشه کار و پول نه بیکای و بی پولی نه پر از معتاد و جرم وجنایت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین