پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۴۹۷۸
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
انوشیروان محسنی بندپی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: باید اشتغال کسانی که در واحدهای مختلف فعالیت می کنند حفظ کرد.

شعارسال:انوشیروان محسنی بندپی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: باید اشتغال کسانی که در واحدهای مختلف فعالیت می کنند حفظ کرد.

 انوشیروان محسنی بندپی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان تهران با بیان اینکه در سال جاری در کنار تلاش برای ایجاد اشتغال جدید، باید اشتغال کسانی که در واحدهای مختلف فعالیت می کنند حفظ کرد گفت:اکنون ایران در موقعیت خاصی قرار دارد و هجمه های استکبار با بهره گیری از ابزارهای در اختیار علیه جمهوری اسلامی دست به کار شده است.

محسنی بندپی افزود: اگر ما درک صحیحی از این شرایط تصویر کنیم، می توانیم راه نجات و مقابله و پیگیری را در اجرایی و عملیاتی کردن سرفصل های مصوب شورای عالی فرهنگ عمومی کشور پیدا کنیم.

استاندار تهران گفت: از اهرم هایی که می تواند ایمنی و حفاظت ما را تضمین کند، عملی سازی این سرفصل هاست، سرفصل هایی که هر کدام می تواند گره ای از مشکلات زندگی و رفتار مردم باز و اعتماد عمومی را افزایش دهد و به تبع آن امنیت ملی را ارتقا بخشد.

وی به مدیریت سیل در استان تهران و خوزستان اشاره و عنوان کرد: در بحث سیل فرصتی ایجاد شده بود که بتوانیم از آن برای تقویت سرمایه اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی به دستگاه های مسئول استفاده کنیم.

محسنی بندپی ادامه داد: زمانی که ۱۷ فروردین وزیر کشور اعلام کرد که تهران به عنوان یکی از پنج استان معین استان خوزستان انتخاب شده است، به سرعت مسئولان و نمایندگان ما در منطقه سیل زده دشت آزادگان خوزستان حضور یافتند.

استاندار تهران گفت: مسئولان این استان به صورت نوبتی و به شکل شبانه روزی حضور داشتند و ۲۵ کیلومتر سیل بند در اطراف این دشت برای مقابله با سیل ایجاد کردند و هم افزایی خوبی میان مسئولان دو استان و مردم منطقه شکل گرفت.

وی افزود: در همین سیل و بارندگی های سیل آسای اخیر، همکاری و هم افزایی مدیران استان تهران چنان بود که حتی تجمع آب در سطح معابر شهرها نیز گزارش نشد.

محسنی بندپی در خصوص راهکار تحقق فرامین رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و عنوان سال تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر مدیران بخواهند به روال معمول کارها را انجام و پس از مدتی از عملکرد خود گزارش دهند، قابل قبول نیست و باید اقدامات اثر بخش فوق العاده ای در همه محورها و حوزه ها انجام گیرد.

استاندار تهران در خصوص مقابله و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی انجام گرفته از دی تا پایان سال ۹۷ و با همکاری تمامی دستگاه ها و نهادهای مربوط به مواد مخدر شرایط جمع آوری، درمان و پذیرش برای حرفه آموزی و اجتماع پذیری معتادان متجاهر فراهم شد.

وی به جمع آوری معتادان متجاهر مناطق شوش، مولوی و هرندی اشاره کرد و گفت: در این مناطق نزدیک ۱۰۰ باب خانه ای که محل خرید و فروش مواد مخدر، تردد قاچاقچیان و معتادان بود، پلمپ شد.

محسنی بندپی اضافه کرد: اعلام شد که در صورت امکان این خانه ها به حداقل ترین قیمت فروخته شده و شهرداری در صورت لزوم این خانه ها را به فضاهای عمومی تبدیل کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ 11اردیبهشت 98، کدخبر: 840658، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین