پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۱۴۱۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
ملارد-نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس گفت:در گذشته وعده تحقق ظرفیت اشتغالزایی ۸۰ هزار نفری در خصوص شهرک صنعتی غرب استان تهران داده شده که باید عملیاتی شود.
شعارسال: محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه نوین پاک شرق در شهرک صنعتی صفادشت ملارد اظهار داشت:کشور با بیکاری فاجعه باری در مقاطع سنی ۲۲ تا ۳۵ سال مواجه است که برای رفع آن باید چاره اندیشی لازم لحاظ شود.

وی افزود: هدف ازتعریف و تصویب برخی قوانین، تسهیل امور است، اما امروز شاهدیم ضوابطی در عرصه تولید و صنعت لحاظ شده که خود به پیچیدگی شرایط و دشواری امور می انجامد.

محمودی شاه نشین گفت:در شرایطی از تعالی و پیشرفت سخن می گوییم که در یکی از بدیهی ترین موضوعات و مولفه های اساسی کشور که اشتغالزایی است، وامانده ایم.

وی افزود:به واقع در حوزه اشتغالزایی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا دچار بی برنامگی و روزمرگی شده ایم که باید نسبت به بهبود این شرایط اقدامات لازم عملیاتی شود.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:پیش از این در خصوص شهرک صنعتی غرب استان تهران قول و وعده اشتغالزایی ۸۰ هزار نفری داده شده که برای جلوگیری از ایجاد ذهنیت انتخاباتی بودن و پیشگیری از ناامیدی مردم، باید نسبت به تحقق آن تلاش شود.

محمودی گفت:دولت تدبیر و امید به صداقت و راستگویی شهره است و باید تلاش شود، مناطق و شهرک های صنعتی تعر یف شده، رشد و توسعه پیدا کنند، در غیر این صورت دولت به شعار تبلیغاتی متهم خواهد شد.

وی در خاتمه یادآور شد:باید حرکت به سمت توسعه محلی و منطقه ای پیش رود و مدیران در این ارتباط از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1 شهریور 1395، کدخبر: 3748901 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین