پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۳
مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در توافق هسته‌ای با ایران تحریم وزیر امور خارجه کشورمان را نشان‌دهنده افزایش بحران دیپلماتیک در دولت آمریکا دانست.

شعارسال: مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در توافق هسته‌ای با ایران تحریم وزیر امور خارجه کشورمان را نشان‌دهنده افزایش بحران دیپلماتیک در دولت آمریکا دانست.

 وندی شرمن اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا را در تحریم محمدجواد ظریف، در تناقض با اعلام معافیت ۹۰ روزه از تحریم‌های هسته‌ای ایران عنوان کرد.

وی افزود: از سویی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دم از مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران می‌زند و از سوی دیگر وزیر امور خارجه این کشور را تحریم می‌کند. این دو موضوع در تناقض با یکدیگر هستند.

مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در توافق هسته‌ای با ایران در دولت باراک اوباما تصریح کرد: اقدام دولت آمریکا در اعمال تحریم علیه ظریف، هدف آنها را برای مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران دچار چالش می‌کند و موجب افزایش خطر می‌شود.

استاد دانشگاه هاروارد گفت: با تحریم ظریف به نظر می‌آید بحران دیپلماتیک در داخل دولت آمریکا افزایش یافته است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار:9 مرداد 1398 ، کدخبر: 408241،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین