پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷
مرضیه هاشمی خبرنگار و مستندساز آمریکایی‌الاصل شبکه‌ پرس تی‌وی ، پیرامون سفر پمپئو به ایران گفت: رابطه آمریکا و ایران مثل رابطه گرگ و میش است، تغییر نمی‌کند و هیچ وقت نمی‌توانند آشتی باشند.

شعارسال:مرضیه هاشمی گفت:به عنوان یک آمریکایی و با شناختی که از دولت آمریکا دارم می گویم آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست.

مرضیه هاشمی خبرنگار و مستندساز آمریکایی‌الاصل شبکه‌ پرس تی‌وی در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون سفر پمپئو به ایران گفت: رابطه آمریکا و ایران مثل رابطه گرگ و میش است، تغییر نمی‌کند و هیچ وقت نمی‌توانند آشتی باشند.

وی ادامه داد: زمانی که درباره پمپئو صحبت می‌کنیم، زمان خود را از دست می‌دهیم و به نظر من ارزش ندارد چرا که یک بازی سیاسی است. اگر توجه کنیم می بینیم آمریکا حرف‌های زیادی زده است و کار‌های مختلفی انجام داده، ولی سر حرف‌های خود نمانده است.

هاشمی توضیح داد: باید به تاریخ برگردیم و از تاریخ یاد بگیریم لازم نیست از اول همه چیز را امتحان کنیم.آمریکا کاری نمانده که انجام ندهد و بیشتر ملت‌های مختلف از آمریکا شناخت پیدا کرده اند. من دلیلی نمی‌بینم مصاحبه‌ای با او داشته باشم چرا که از آن مصاحبه چیزی در نمی‌آید.

خبرنگار و مستندساز آمریکایی‌الاصل شبکه‌ پرس تی‌وی ادامه داد: اتفاقات نیجریه و یمن نشان می دهد ارزش ندارد که برای آمریکا بیش از این وقت گذاشت. همه چیز خیلی وقت پیش مشخص شد که هدف آمریکا نسبت به ایران در این چهل سال تغییر نکرده است. آن‌ها می‌گویند که رژیم باید تغییر کند خود آن‌ها از اول بودند و در این چهل سال هم همین گونه رفتار کردند، این یک بازی تبلیغاتی است و می‌توانند سوء استفاده کنند اما مردم ایران بیدار هستند.

وی درباره اینکه آمریکا قابل اعتماد است یا خیر گفت: به عنوان یک آمریکایی و با شناختی که از دولت آمریکا دارم همچنین شناختی که تمام مردم از آمریکا دارند می گویم که آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست،کدام قرارداد را حفظ کردند و رعایت کردند.

هاشمی بیان کرد: آمریکا خیلی خطرناک است، ملت ایران بیدار هستند به همین دلیل توانسته اند ۴۰ سال این مسیر را ادامه بدهند. برای مردم ایران همیشه دعا می‌کنم و آرزوی موفقیت برای آن‌ها را دارم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1398 ، کدخبر:7021337  www.yjc.ir ،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین