پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۲۵۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
عضو شورای اسلامی تهران گفت: خبرنگاران باید بتوانند آزاد باشند در زمینه مسائلی که به مردم مربوط می شود، مسئولان پاسخگوی آنان باشند.

شعار سال: حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی تهران و رییس شورای اسلامی شهرستان ری، صبح چهارشنبه در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهرستان ری که با حضور اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی فرهنگیان برگزار شد، بیان کرد: ایران هر چه دارد از دموکراسی است.

وی با اشاره به فرارسیدن جنبش مشروطه ادامه داد: جنبش مشروطه نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشور است؛ زمانی که جنبش های سرنوشت ساز کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد، مشاهده می شود خبرنگاران در این زمینه سهم حائری اهمیتی داشتند.

خلیل آبادی با اشاره به سالروز شهادت شهید صارمی، خاطرنشان کرد: شهید صارمی سال ۷۷ در مزار شریف توسط طالبان به همراه همراهان به شهادت رسیدند.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه خبرنگاران در رشد و توسعه دموکراسی نقش ویژه ای دارند، گفت: شورای اسلامی بر آمده از متن مردم و این نهاد با حوزه رسانه ارتباط تنگاتنگی دارد، چرا که خبرنگاران گوش و چشم مردم برای شورای اسلامی به شمار می روند.

وی با بیان این که نهاد شورای اسلامی و رسانه در راستای پیوند با مردم قدم بر می دارد، افزود: امروز حوزه رسانه خبر و خبر رسانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مردم به اهمیت جایگاه خبرنگاران که مظهر صداقت، تلاش و شرافت هستند، پی بردند.

خلیل آبادی با تاکید بر اینکه امنیت شغلی خبرنگاران در همه سطوح باید حفظ شود، گفت: خبرنگاران باید بتوانند آزاد باشند در زمینه مسائلی که به مردم مربوط می شود، مسئولان پاسخگوی آنان باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 16 مرداد 98، کد مطلب: 98051608262: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین