پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
کتاب برنامه تلویزیونی پرمخاطب عصر جدید با پیروزی «فاطمه عبادی» بانوی نقاشی با شن با کسب ۶ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رای به آخرین برگ خود رسید.دوشنبه شب تلویزیون بعد از مدت‌ها ترافیکی میلیونی از مخاطبان ایرانی را دشت کرد. فینال برنامه عصر جدید همه چیز را برای یک برنامه پرمخاطب و جذاب داشت. ۵ اجرا از ۵ فینالیست باعث شد در ساعات اجرای این برنامه کمی خیابان‌ها خلوت‌تر شود و در شبکه‌های اجتماعی پوشش زنده‌ای انجام شود.

شعار سال: بیش از ۲۴ میلیون رای مردمی در سبد ۵ فینالیست برنامه عصر جدید ریخته شد تا در ساعت های اولیه بامداد جمعه، محبوب ترین استعدادهای شناخته شده در برنامه عصر جدید مشخص شوند.

فاطمه عبادی هنرمند نقاشی با شن اهل بندر ماهشهر خوزستان ۶ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رای را از آن خود کرد تا در صدر آخرین محفل عصر جدید بنشیند.

نفر دوم «محمد زارع» بود؛ جوان ماجراجویی که در کسوت هنرمند سیرک و آکروبات کار خطرها کرد و ۵ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۳۶۲ رای به دست آورد.

«پارسا خائف» کودک خواننده خوش صدا ۵ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۴ رای را با تحریر و پیچش های سحرانگیز تارهای صوتی حنجره اش به خود اختصاص داد و در جایگاه سوم ایستاد.

نفر چهارم «سعید فتحی روشن» است؛ شعبده بازی که شب ها چشم ها را به خود دوخت و روزها، بسیاری را به فضای مجازی کشاند تا چیزهایی را درباره عالم مجاز و شعبده از سایر همکارانش بشنوندتا راز از حقه های هنرمند زبردست چشم بند بگشایند که در نهایت موفق شد ۳ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۴۳۱ رای را کسب کند.

گروه «دختران نینجا» که کلیشه های جنسیتی را خیلی جدی تر از گذشته شکستند تا ثابت کنند دختران ایرانی شکست ناپذیرند با ۳ میلیون و ۸۷ هزار و ۷۸۷ رای توجهی میلیونی را به سوی خود جلب کردند و گفتند که هزاران دختر ایرانی را به باشگاه ها کشانده اند.

دوشنبه شب تلویزیون بعد از مدت‌ها ترافیکی میلیونی از مخاطبان ایرانی را دشت کرد. فینال برنامه عصر جدید همه چیز را برای یک برنامه پرمخاطب و جذاب داشت.

۵ اجرا از ۵ فینالیست باعث شد در ساعات اجرای این برنامه کمی خیابان‌ها خلوت‌تر شود و در شبکه‌های اجتماعی پوشش زنده‌ای انجام شود.

فینالیست‌های عصر جدید در برنامه دوشنبه شب، پارسا خائف نوجوان اردبیلی که در بخش خوانندگی به فینال رسیده است، فاطمه عبادی در بخش طراحی با شن، محمد زارع در بخش حرکات نمایشی ، گروه دختران نینجا در بخش هنرهای رزمی و سعید فتحی روشن در بخش شعبده‌بازی بودند که شب جذابی را برای تلویزیون رقم زدند.

اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصرجدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی در ماه های گذشته با اجرای احسان علیخانی و داوری سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، امین حیایی و رویا نونهالی از شبکه سه میهمان خانه های مردم ایران بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 1 شهریور 98، کد خبر: 83447213، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین