پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۲۹۹۶۱
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
اصلاحات مربوط به دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ. کاربردی مهرماه ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

شعارسال: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه ۱۳۹۸ تا پنج‌شنبه هفتم شهریورماه ادامه دارد و داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

اصلاحات دفترچه راهنمای پذیرش نیز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته شده است و داوطلبان باید پیش از ثبت‌نام علاوه بر دفترچه راهنما این اصلاحات را هم مشاهده کنند.

همچنین داوطلبانی که قبلاً برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند با توجه به مفاد این اطلاعیه و در صورت تمایل تا هفتم شهریورماه مهلت دارند تا برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:6شهریور1398 ، کدخبر: 787432: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین