پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۰۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: دولت در یک سال گذشته با وجود مشکلات عدیده داخلی و خارجی پروژه‌های عمرانی و خدماتی متعددی را مبتنی بر رویکرد محوری توسعه متوازن به ویژه در مناطق محروم و روستایی اجرا کرده است.

شعار سال: حسین علی امیری در حاشیه نشست شورای اداری استان ایلام به تنگناهای ناشی از تشدید تروریسم اقتصادی که از سوی امریکا معیشت ملت ایران را نشانه گرفته اشاره و در عین حال تصریح کرد: تحریک و توطئه دشمنان نتوانست سد راه دولت برای تداوم توسعه متوازن کشورشود.

وی گفت:دولت امید ضمن مواجهه و مقابله با اثرات تحریم و توطئه هایدشمن، تلاش و اقدام برای توسعه متوازن به خصوص محرومیت زدایی مناطق روستایی را پی گرفت که نتیجه مستند آن با بهبود بسیاری از شاخص های رفاهی و زیربنایی کشور مشهود است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور توسعه، تنوع بخشی وتجهیزشبکه حمل و نقل کشور را ازجمله خط مشی های عمرانیدولت تدبیر و امید در جهت توسعه متوازن زیربناهای کشور معرفی کرد و گفت: در این راستا ۵۲۴ کیلومتر راه ریلی و راه آهن در یکسال گذشتهدر کشور اجرا ،احداث یاافتتاح شد.

امیری افزود: احداث، تکمیل و بهره برداری از ۴۴۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی از دیگر زمینههایتلاش ها و اقدام هایعمرانیو یکساله دولت برای تجهیز و توسعه شبکه راه های ارتباطی کشور محسوب می شود.

معاون رییس جمهوری گفت: ایجاد اشتغال و افزایش درآمدخانوارهای روستایی و ارتقا سطح بهره وری از منابع آب و خاک به عنوان اولویت های عمرانی و اجرایی دولت های یازدهم و دوازدهم نیز در یکسال اخیرپیگیری شد.

وی افزود: احداث ۹۳ هزار و ۶۰۰ هکتار شبکه فرعی آبیاری و زهکشی اراضی زراعی و اجرای ۱۴۵ هزار و ۷۸۴ هکتار سامانه نوین آبیاری،‌از جمله پروژه های متنوع دولت در یکسال اخیر برای رونق تولید و درآمدمناطق روستایی کشور بوده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوریگفت: همچنین یک هزار و ۵۱۱ روستا مناطق مختلف به خصوص محروم کشور از شبکهبهداشتی آب شرب برخوردار شدند.

وی افزود: بهره برداری از یک هزار و ۲۱۵ مگاوات نیروگاه حرارتی و ارتقای ۲۰ رتبه ای شاخص توسعه دولت الکترونیک کشور از دیگر دستاوردهای اجرایی دولت تدبیر و امید در یکسال گذشتهاست.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در قالب سفر ۲ روزه - چهارشنبه و پنج شنبهاخیر-از مناطق مختلف استان ایلام و برخی طرح ها و برنامه های اجرایی ان بازدید کرد.

شرکت در نشست های قرارگاه سیل، شورای اداری و اربعین، مجمع سلامت استان، جشنواره شهید رجایی، دیدار با اعضای انجمن های مردم نهاد، افتتاح و رونمایی از طرح های هفته دولت، و بازدید از زیرساخت های اربعین از جمله برنامه های حسین علی امیری در استان ایلام بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 8 شهریور 98، کد مطلب: 83457701: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
0
با افزایش رفاه در زندگی روستائیان از مهاجرت جوانان آن ها قطعا جلوگیری خواهد کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین