پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۳۰۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه ۷۰۰ مورد دکل مخابراتی غیرمجاز در سطح شهر وجود دارد که نسبت به جمع آوری برخی از آن‌ها اقدام شده و برخی دیگر هم به زودی جمع آوری خواهند شد، گفت: دکل‌های مخابراتی به چند دلیل از جمله نداشتن مجوز، قدیمی بودن و عدم رعایت فاصله استاندارد از ساختمان‌های اطراف جمع‌آوری می‌شوند.

شعارسال: عضو شورای شهر تهران با اشاره به وجود ۷۰۰ دکل مخابراتی غیرمجاز در پایتخت گفت: برخی از آن‌ها در حال جمع آوری هستند و برخی دیگر هم در آینده جمع آوری خواهند شد.

ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران ؛ با بیان اینکه ۷۰۰ مورد دکل مخابراتی غیرمجاز در سطح شهر وجود دارد که نسبت به جمع آوری برخی از آن‌ها اقدام شده و برخی دیگر هم به زودی جمع آوری خواهند شد، گفت: دکل‌های مخابراتی به چند دلیل از جمله نداشتن مجوز، قدیمی بودن و عدم رعایت فاصله استاندارد از ساختمان‌های اطراف جمع‌آوری می‌شوند.

او افزود: دکل‌هایی که در نزدیکی مدارس، مراکز آموزشی و یا بیمارستان‌ها قرار دارند، باید جمع‌آوری شوند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به دلیل دیگر جمع آوری دکل‌های مخابراتی گفت: ممکن است که آنتن یا دکل مخابراتی از استحکام لازم برخوردار نباشد که این مشکل فنی است و بیشتر به آنتن‌هایی مربوط می‌شود که در گذشته بدون مجوز نصب شدند، چراکه آنتن‌های دارای مجوز همه استانداردهای موجود را رعایت می‌کنند.

خداکرمی تصریح کرد: در برخی از موارد هم تمام ضوابط و استاندارد‌ها برای نصب دکل رعایت شده است، اما چون این موضوع برای اهالی محل بار روانی دارد و دچار استرس می‌شوند، با آن‌ها وارد مذاکره می‌شویم و اگر قانع نشوند دکل را جمع آوری می‌کنیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران  ، تاریخ انتشار8 شهریور 98، کد خبر:www.yjc.ir ،  7051110

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
دکل‌هایی که در نزدیکی مدارس، مراکز آموزشی و یا بیمارستان‌ها قرار دارند، باید جمع‌آوری شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین