پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۵۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
سرپرست دادسرای فضای مجازی خراسان رضوی نسبت به کلاهبرداری از طریق سایت جعلی با عنوان "تایید هویت آگهی های سایت دیوار" به شهروندان هشدار داد

شعارسال :سرپرست دادسرای فضای مجازی خراسان رضوی نسبت به کلاهبرداری از طریق سایت جعلی با عنوان "تایید هویت آگهی های سایت دیوار" به شهروندان هشدار داد.

مهدی حقدادی روز شنبه افزود: امروز این سایت جعلی فعال شده است و برای تایید هویت و انتشار آگهی در سایت دیوار از شهروندان تقاضای پرداخت مبلغ ۱۰ هزار ریال می کند.

وی اضافه کرد: این سایت در ادامه با نمایش درگاه پرداخت جعلی خود، اطلاعات کارت های بانکی شهروندان را سرقت و حساب های بانکی آنان را خالی می کند.

سرپرست دادسرای فضای مجازی خراسان رضوی گفت: پس از اطلاع از این موضوع به سرعت به ماجرا ورود کردیم اما مشخص شد به محض فیلتر شدن آدرس سایت جعلی، متهمان مربوطه اقدام به تعریف و ارائه آدرس جدید و مشابه کرده اند.

حقدادی افزود: به نظر می رسد باندی سازمان یافته با برنامه ریزی قبلی آدرس های جعلی فراوانی آماده کرده اند تا پس از فیلترینگ آدرس قبلی، آدرس جدید را ارائه کنند.

وی به شهروندان هشدار داد از ورود به این گونه سایت ها پرهیز کنند تا در دام کلاهبرداران رایانه ای گرفتار نشوند.

سایت دیوار از سال ۱۳۹۲ با هدف خرید و فروش بدون واسطه‌ و آنلاین آغاز به کار کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر ایران ، تاریخ انتشار9 شهریور 98، کدخبر: 686910 ،www.asriran.com.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین