پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۳۱۸۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۷
مدیرکل دفتر حقوقی املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش‌ و پرورش از در دستورکار قرار گرفتن تامین اعتبار خرید دو مدرسه پلمب شده شهید زیوری و شهدای هسته‌ای از سوی آموزش و پرورش شهر تهران و تعیین تکلیف آن در هفته جاری خبر داد.

شعارسال: منصور اردستانی ، درباره آخرین روند واگذاری و تعیین تکلیف دو مدرسه پلمب شده شهید زیوری و شهدای هسته‌ای که تحت مالکیت بنیاد شهید هستند و قرار بود وضعیت آن تا ۱۵ شهریور مشخص شود اظهار کرد: پیشنهاد خرید را داده بودیم که بنیاد شهید هم موافقت کرده است و اکنون تامین اعتبار آن در دستور کار آموزش و پرورش شهر تهران است.

وی افزود: با آموزش و پرورش شهر تهران هماهنگ شده تا این هفته موضوع را نهایی کنند و اگر امکان تامین اعتبار نباشد سریعا اطلاع دهند و دانش آموزان را در مدارس همجوار ثبت نام کنند. اخیرا نیز دوباره جلسه‌ای در این باره برگزار شده است.

مدیرکل دفتر حقوقی املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش‌ و پرورش درباره قیمت توافقی برای این دو مدرسه نیز گفت: بنیاد شهید قیمت پایه مزایده را پیشنهاد داده اما طبق روال ما باید قیمت گذاری در هیئت کارشناسی نیز بررسی شود.

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، درباره وضعیت ثبت نام دانش آموزان این دو مدرسه گفت: در حال تلاش هستیم که دانش آموزان بلاتکلیف نمانند و در آستانه بازگشایی مدارس در مهرماه، مشکل ثبت‌نام نداشته باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:17شهریور1398 ، کدخبر: 98061608377: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین