پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۲۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
یارمحمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌ و پروش در پاسخ به خواسته مخاطبان سامانه «فارس من» درباره «وضعیت نامشخص حقوق دانشجومعلمان پس از استعفای وزیر آموزش و پرورش» گفت: مطابق قانون تمامی احکام مربوط به دانشجومعلمان صادر شده است.
شعار سال:مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌ و پروش گفت: احکام پرداخت حقوق دانشجو-معلمان صادر شده است.

یارمحمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌ و پروش در پاسخ به خواسته مخاطبان  درباره «وضعیت نامشخص حقوق دانشجومعلمان پس از استعفای وزیر آموزش و پرورش» گفت: مطابق قانون تمامی احکام مربوط به دانشجومعلمان صادر شده است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌ و پروش اضافه کرد: حقوق تمام دانشجومعلمان اصلاح شده است، یعنی برای پرداخت حداقل حقوق 1 میلیون و 563 هزار تومان که قرار است به آنان پرداخت شود، فرآیند نگارش و صدور احکام انجام شده است.
 این در حالی است که حسینی سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش گفته بود، دانشجو معلمان از بدو پذیرفته شدن در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی به استخدام رسمی آزمایشی درآمده‌اند و کارمند محسوب می‌شوند؛ به همین علت این دانشجویان باید از تمامی شرایط مندرج در مصوبه افزایش حقوق بهره‌مند شوند و وزارت آموزش ‌و پرورش تسری این شرایط را مورد پیگیری قرار داده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:20شهریور1398،کدخبر:13980620000638،www.farsnews.com





اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین