پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۳۲۴۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه قرار نیست اعتبار رتبه بندی معلمان صرف پرداخت معوقات شود، گفت: این بودجه محفوظ است که طی یک تا دو هفته آینده با نهایی شدن آیین نامه قطعاً در محل خود هزینه می شود.

شعار سال: علی الهیار ترکمن با بیان اینکه از محل جدول شماره ۹ قانون برنامه و بودجه98، 2000 میلیارد تومان برای رتبه بندی آموزش و پرورش پیش بینی شده است، گفت: 50 درصد این بودجه به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده و ۵۰ درصد دیگر نیز در شرف تخصیص است.

وی افزود: طبق ابلاغیه سازمان برنامه، این بودجه برای رتبه بندی است و قابلیت هزینه‌کرد در جای دیگری ندارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه این شبهه که از سوی یکی از نمایندگان مطرح و ذکر شده بود قرار است پول رتبه بندی برای پرداخت مطالبات هزینه شود صحت ندارد گفت: این بودجه محفوظ است که طی یک تا دو هفته آینده با نهایی شدن آیین نامه قطعاً در محل خود هزینه می شود.

الهیار با بیان اینکه برای پرداخت مطالبات نیز رایزنی از محل افزایش تخصیص ادارات کل استان‌ها انجام شده تا مطالبات سال ۹۷ را پرداخت و بدهی فرهنگیان را تسویه کنیم گفت: روی دوقلم حق التدریس شاغلین و معوقات خرید خدمت متمرکز هستیم و البته جداول اضافه کار کارکنان اداری نیز ارائه شده تا برای تامین اعتبار اقدام شود.

وی افزود: بنابراین این موضوع که قرار است بودجه رتبه بندی برای پرداخت مطالبات فرهنگیان صرف بشود تایید نمی‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، تاریخ انتشار 21 شهریور 98، کد خبر: 98062009883، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
0
0
باسلام.
شما تا کی می خواهید بافکر و آبرو و زندگی معلمان و پرداخت اضافه تدریس آنان بازی کرده به سخره امان بگیرید.دقیقا نه ماه است برای اضافه تدریس مارا دست به سر کرده اید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
0
0
مدت هاست وعده و وعید می دن به فرهنگی ها هنوز هیج کاری براشون نکردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین