پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۵۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
دنیای ورزش تورنتو نوشت: در جریان بازی امروز پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، عده‌ای هواداران پرسپولیس که بلیط تهیه نکرده بودند، پشت درهای آزادی ماندند.

شعارسال :  دوره نوزدهم لیگ برتر ایران، هفته‌ها به تعویق افتاد تا شرایط برای برگزاری مسابقه فراهم شود و حالا در بعد از گذشته سه هفته و درحالی که امکانات فراهم شده کج‌دار و مریز به فعالیت خود ادامه می‌دهند، مشخص شده است فدراسیون فوتبال، آموزش صحیحی به هواداران نداده است. 

فدراسیون فوتبال در گام اول و بلیط فروشی کاغذی را به شکل کامل حذف کرد و فقط و فقط به بلیط فروشی الکترونیکی اکتفا کرد تا شرایط از همین ابتدا برای هواداران سخت شود. همین موضوع باعث شده است تا مردمی که تا سالیان سال به شکل دیگری بلیط تهیه می‌کردند و وارد ورزشگاه می‌شدند، نسبت به شرایط آگاه نباشند و ندانند که شیوه درست بلیط فروشی چیست و در بازی امروز پرسپولیس و صنعت نفت پشت در بمانند. 

اگر تدبر و فکر نیروی انتظامی برای سامان‌دهی هوادارانی که بلیط ندارند نبود و بازی را از تلویزیون‌ها برای مردم پخش نمی‌شد، این هواداران مجبور بودند مسافت طولانی‌ای را طی کنند و به خانه برگردند و دیدن بازی را از دست بدهند. کاش مسئولان فدراسیون پنج ستاره، کمی هم به فکر آزمون شیوه‌های نوینی بودند که اجرا می‌کردند.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین ، تاریخ انتشار 26 شهریور 98 ، کد خبر : 1300280، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
مردم این همه راه میان هزینه میکنن که تماشای فوتبال لذت ببرن بعد اخرش اینجوری میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
هیچ ارزشی فدراسیون و وزرات برای هوادار قائل نیستن فقط میخوان با کمترین هزینه یه پولی از ملت بکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین