پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰
استاندار خراسان رضوی گفت: سپرده های بانکی در این استان تا پایان اردیبهشت ماه گذشته به ۱۰۷ هزار میلیارد تومان رسید که معادل یک چهارم بودجه کشور است.

شعارسال: علیرضا رزم حسینی در جریان بازدید از سازمان بازرسی کل استان در مشهد گفت: فقط ۵۴ درصد از این حجم سپرده بانکی در خراسان رضوی برای ارائه تسهیلات استفاده و بقیه آن به مرکز منتقل شده است.

وی افزود: فرهنگ و اقتصاد پیوند جدایی ناپذیر دارند، هر کار اقتصادی بلافاصله آثار خود را در حوزه فرهنگ برجای می گذارد و با وجود همه تهدیدات اگر اعتقاد به وحدت رویه و اهداف داشته باشیم و بپذیریم که اقتصاد و فرهنگ پیوندی گسست ناپذیر دارند می توانیم روی پای خودمان بایستیم.

استاندار خراسان رضوی همچنین گفت: تاکنون با ۹۰ شرکت معین اقتصاد مقاومتی به منظور اجرای طرح های توسعه اقتصادی و فرهنگی در خراسان رضوی قرارداد بسته شده است.

وی افزود: ۸۰ درصد این شرکت‌ها که متعلق به بخش خصوصی است در صورت برنامه ریزی درست زمینه توسعه جوامع محلی پیرامون فعالیت اقتصادی خود را در خراسان رضوی فراهم خواهند کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:52شهریور1398 ، کدخبر: 898575: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین