پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اعلام ابراز خرسندی مقام معظم رهبری از برگزاری چهارمین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر، تاکید کرد که دولت تدبیر و امید عنایت و توجه ویژه و خاص به روستاها دارد که مهمترین تمرکز و فعالیت دولت در زمینه تسهیلات کم بهره تخصیصی به روستاها به منظور اشتغالزایی روستاییان و عشایر است.

شعار سال: محمد امید روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی همایش روز روستا و عشایر همچنین به برگزاری موفقیت آمیز مراسم گرامیداشت دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیربنایی روستاهای کشور و افتتاح گسترده طرحها و پروژه های زیربنایی روستایی در هفته دولت اشاره کرد.

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی نیز با ابراز خرسندی از برگزاری همایش روز روستا و عشایر در استان خراسان جنوبی که از استان های کم برخوردار کشور است، به برخی از مشکلات، نیازمندی ها و مسایل این استان اشاره و بر عزم و برنامه های دولت در راستای رفع مشکلات و اشتغالزایی جوانان تاکید کرد.

در این جلسه نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی به ارایه گزارش برنامه ها و اقدامات مرتبط با این همایش پرداختند.

ششمین همایش روز روستا و عشایر به مناسبت روز روستا و عشایر و با هدف تبیین جایگاه روستاییان و عشایر در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان خاستگاه تولید و بزرگداشت شایسته مقام و منزلت روستاییان و عشایر با حضور معاون اول رییس جمهور و در استان خراسان جنوبی از اقشار تولید گر و فعال این عرصه تجلیل و قدردانی خواهد شد.

پانزدهم مهرماه به عنوان روز روستا و عشایر در تقویم نامگذاری شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسلامی ایران، تاریخ 26 شهریور 98، کد مطلب: 111295: www.president.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین