پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در واکنش به اظهارات بهزاد نبوی مبنی بر شناسایی دو جاسوس در دفتر سردار نقدی با رد این ادعا، گفت: این فرد باید به زودی به دادگاه برود و پاسخگو باشد.
شعار سال:معاون هماهنگ کننده سپاه در واکنش به اظهارات بهزاد نبوی مبنی بر شناسایی دو جاسوس در دفتر سردار نقدی با رد این ادعا، گفت: این فرد باید به زودی به دادگاه برود و پاسخگو باشد.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در پاسخ به سوالی پیرامون صحت و سقم ادعای اخیر بهزاد نبوی مبنی بر شناسایی دو جاسوس در دفتر سردار نقدی ضمن تکذیب این موضوع، اظهار داشت: هجویات فردی که نام بردید ارزش پاسخگویی ندارد و وی باید به زودی به دادگاه برود و جواب دروغ‌هایی که مطرح کرده را بدهد، چراکه مصداق بارز نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی است.

سردار نقدی ادامه داد: ضمن اینکه ممکن است برای عموم مردم دسترسی به اطلاعات در خصوص دروغی که به بنده نسبت داده‌اند ممکن نباشد، اما همه می‌توانند بخش دیگری از صحبت‌های او که گفته «۶۰ درصد ثروت ملی کشور در اختیار چهار نهاد است» را اندازه گیری کنند و میزان دروغگویی این فرد را بسنجند.

وی در پایان تاکید کرد: انشالله به زودی به دادگاه خواهد رفت و باید پاسخگوی اتهامات کذبی که وارد کرده و در نهایت منتظر مجازات آن باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف،تاریخ انتشار:1مهر1398،کدخبر:3980701099،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
درود بر سردار رشید اسلام سردار نقدی عزیز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین