پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۷۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱
در روز‌های گذشته شایعه شده بود که ایرج عرب و جعفر کاشانی از سمت شان در پرسپولیس کنار می‌روند تا افراد دیگری جای آن‌ها را بگیرند، اما جعفر کاشانی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این خبر را تکذیب کرد.
شعار سال:جعفر کاشانی، شایعه‌ی استعفای خود را از هیئت مدیره پرسپولیس تکذیب کرد.

 پس از حضور محمدحسن انصاری فرد در مدیریت باشگاه پرسپولیس تهران، ایرج عرب که مدیرعامل سرخپوشان بود از سمتش استعفا داد، اما همچنان در هیئت مدیره باقی ماند تا برخی اختلافات در پرسپولیس همچنان وجود داشته باشد.

در روز‌های گذشته شایعه شده بود که  ایرج عرب و جعفر کاشانی از سمت شان در پرسپولیس کنار می‌روند تا افراد دیگری جای آن‌ها را بگیرند، اما جعفر کاشانی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس تهران  این خبر را تکذیب کرد.

او در این باره بیان کرد: این خبر را تکذیب می‌کنم و صحت ندارد. پرسپولیس خانه من است و در این باشگاه خواهم ماند. تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس همیشه در اوج باشد و اینکه می‌گویند من استعفا داده ام، صحت ندارد.

پس از حضور انصاری فرد در باشگاه پرسپولیس، تغییرات در بدنه این باشگاه آغاز شده و باید دید چه زمانی تغییرات در هیئت مدیره صورت خواهد گرفت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:1مهر1398،کدخبر:7079982،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین