پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰
در ادامه رویکرد خصمانه واشنگتن درقبال کشورمان، وزیر امورخارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه از ایتالیا خواست تا مانع پرواز هواپیماهای ماهان ایر به این کشور شود.

شعارسال: مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با همتای ایتالیایی خود به تکرار ادعاهای خود علیه کشورمان پرداخت و گفت که این دو کشور برای مقابله با ایران می‌بایست همچنان در کنار یکدیگر بمانند.

بنابر گزارش پایگاه اینتنرنتی وزارت امورخارجه آمریکا، پمپئو در ادامه اظهارات خود از دولت ایتالیا خواست تا مجوز ورود هواپیماهای شرکت ماهان ایر به ایتالیا را تمدید نکند. وی تاکید کرد که آمریکا از این اقدام بسیار سپاسگزار خواهد بود.

وی با تکرار ادعای واهی خود مبنی بر حمایت مالی ایران از حزب‌الله لبنان مدعی شد که تحریم‌های آمریکا سبب شده تا اکنون حزب‌الله منابع کمتری داشته باشد.

پمپئو در ادامه با طرح این ادعا که آمریکا امیدوار است با ایران وارد مذاکره شود، مدعی شد که رئیس جمهور ترامپ با ابتکار عمل‌های خود برای کاهش تنش در تنگه هرمز و ایجاد فرصت دیپلماسی تلاش می‌کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 11مهر1398 ، کدخبر: 98071108479: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین