پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۸۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
رئیس اداره گذرنامه ناجا با اشاره به حجم انبوه متقاضیان دریافت گذرنامه گفت: تمام گذرنامه‌های اصلی و موقت ظرف امروز و فردا به متقاضیان تحویل می‌شود.

شعار سال: سرهنگ نقد علی شریفی بابیان اینکه صدور گذرنامه و برگ تردد موقت مهم‌ترین دغدغه زائران است و با تلاش شبانه‌روزی به‌سرعت در حال چاپ و صدور گذرنامه‌های دائمی و موقت هستیم، اظهار داشت: ظرف امروز یا فردا همه گذرنامه‌های دائم و برگ تردد موقت به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زائران می‌توانند به دفاتر اداره صدور گذرنامه در شهرستان‌ها مراجعه و برای دریافت به‌موقع گذرنامه پیگیری کنند، تصریح کرد: در تمام مبادی خروجی مأموران اداره گذرنامه ناجا حضور دارند و تاکنون مشکلی برای خروج زائران با برگ تردد موقت وجود نداشته است.

رئیس اداره صدور گذرنامه ناجا بابیان اینکه تسهیل‌سازی سفر اربعین برای عموم مردم از اولویت‌های مهم این نهاد است، گفت: اتباع باید برای تردد به دفاتر کفالت مراجعه کنند و با ارائه مدارک موردنیاز تشریفات قانونی در این راستا اجرایی شود و سپس برای خروج از کشور اقدام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 16 مهر 98، کد مطلب: 4740616: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
ایکاش همه کارا رو انقدر سریع و به موقع تحویل میدادید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین