پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷
وزیر کشور در خصوص مراسم اربعین حسینی و تأمین امنیت زائران این رویداد بزرگ، گفت: یکی از موضوعاتی که مسئولیت آن در سال های اخیر به نیروی انتظامی واگذار شده، اربعین است که به خوبی امنیت زائران را فراهم کرده است.

شعارسال: عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه مراسم غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای ناجا، اظهار داشت: اقدامات نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف از جمله امنیت داخلی، راهنمایی و رانندگی، مرزبانی و در کلیه خدمات و تسهیلاتی که به مردم ارائه می دهد، مناسب و مطلوب است.

وی ادامه داد: مردم باید قدردان زحمات کارکنان نیروی انتظامی باشند چرا که این نیرو تلاش می‌کند تا موجبات رضایتمندی مردم را در عمل فراهم کند.

وزیر کشور در خصوص مراسم اربعین حسینی و تأمین امنیت زائران این رویداد بزرگ نیز گفت: یکی از موضوعاتی که مسئولیت آن در سال‌های اخیر به نیروی انتظامی واگذار شده، اربعین است که به خوبی امنیت زائران را فراهم کرده است.

رحمانی فضلی گفت: نیروی انتظامی از مرحله صدور گذرنامه تا انجام اقدامات روادید و مباحث مربوط به راهنمایی ورانندگی و امنیت زائران اربعین حسینی را بر عهده دارد.

او افزود: در هر حال جابجا کردن 3 میلیون زائر و انجام اقدامات مربوط به آنان مسائل و مشکلات خاص خودش را دارد و نیروی انتظامی دستگاهی است که این وظیفه خطیر را برعهده داشته و تا کنون به خوبی از عهده آن برآمده است.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: امیدواریم که مردم قدردان زحمات و تلاش‌هاسی شبانه روزی ناجا باشند و خود کارکنان خدوم نیروی انتظامی نیز قدردان این جایگاه خود باشند، چرا که به انقلاب خدمت می کنند و زیر مجموعه رهبر معظم انقلاب هستند.

 رحمانی فضلی در دومین روز سفر به فارس به زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) رفت.

وزیر کشور پس از غبار روبی و زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) با آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) دیدار و گفتگو کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 11مهر1398 ، کدخبر: 13980711000306: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین