پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۴۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۵
استاندار چهارمحال و بختیاری با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: رسالت نیروی انتظامی در خدمت به مردم خاضعانه است.

شعارسال: اقبال عباسی با صدور پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی به عهده دارد.

وی تاکید کرد: هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان نیروی انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می کنند.

به گفته وی، امنیت زیرساخت و بستر پیشرفت، تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار است، تا در سایه و چتر امنیت امور و فعالیت های اقتصادی و اجتماعی با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان به منصه ظهور خواهد رسید.

استاندار تاکید کرده است:اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14مهر1398 ، کدخبر: 4738294: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین