پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
معاون مطبوعات وزیر ارشاد: تلاش ما این است که قبل و بعد از برگزاری نمایشگاه تفاوتی برای رسانه ها داشته باشد نه اینکه وقت و هزینه آنها صرف نمایش آنچه دارند شود بلکه نمایشگاه فرصت و بهره ای برای آنها در مسیر مهارت اقتصاد و توسعه رسانه داشته باشد.

شعارسال: معاون مطبوعات وزیر ارشاد: تلاش ما این است که قبل و بعد از برگزاری نمایشگاه تفاوتی برای رسانه ها داشته باشد نه اینکه وقت و هزینه آنها صرف نمایش آنچه دارند شود بلکه نمایشگاه فرصت و بهره ای برای آنها در مسیر مهارت اقتصاد و توسعه رسانه داشته باشد.

محمد خدادی گفت: نمایشگاه مطبوعات را قطعا برگزار خواهیم کرد اما شرطی که گذاشته ایم این است که نمایشگاه مطبوعات در اسم و نمایش خلاصه نشود و بیشتر به محتوای آن تکیه داشته باشیم، یعنی محتوای نمایشگاه محتوای اثر گذار در جهت کمک و رونق رسانه ها در ابعاد مختلف باشد.

وی ادامه داد: بر اساس نظرسنجی ها و بررسی هایی که انجام داده ایم حتما نمایشگاه را در مسیر تخصصی شدن پیش می بریم تا همانند سال های گذشته اینگونه نباشد که مهمان ها و حاضران و شرکت کنندگان در نمایشگاه فقط برای انجام مصاحبه در نمایشگاه حضور پیدا کنند و در آخر هم با صرف هزینه، وقت و انرژی هیچ خروجی برای رسانه نداشته باشد.

وی اضافه کرد: تلاش ما این است که قبل و بعد از برگزاری نمایشگاه تفاوتی برای رسانه ها داشته باشد نه اینکه وقت و هزینه آنها صرف نمایش آنچه دارند شود بلکه نمایشگاه فرصت و بهره ای برای آنها در مسیر مهارت اقتصاد و توسعه رسانه داشته باشد.

خدادی گفت: اگر این گونه نباشد چرا وقت و هزینه را به رسانه ها تحمیل کنیم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی دیگر از پیشنهاد های ما برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات، برگزاری آن در استانها است که چند استان برای میزبانی آن اعلام آمادگی کردند و سایر استان ها نیز می توانند درخواست میزبانی خود از نمایشگاه مطبوعات را اعلام کنند.

وی در پاسخ به این سئوال  که امکان میزبانی استان تهران نیز وجود دارد گفت: استان تهران نیز می توانند با جمع بندی اداره ارشاد و رسانه های تهران در خواست خود را ارائه کنند و یکی از اهداف ما واگذاری نمایشگاه مطبوعات به خود رسانه است تا از حالتی فعلی خارج شود.

محمد خدادی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات گفت: بنای ما بر برگزاری است و کارگروهی در حال مطالعه و برنامه ریزی هستند تا برگزاری این نمایشگاه حداکثر خروجی را برای رسانه ها داشته باشد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مدارا ،تاریخ انتشار: 2آیان 1398،کدخبر: 84677،www.modara.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین