پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
محمد سعید سیف مدیر دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: طرح فرصت مطالعاتی 6 ماهه اساتید در صنایع از ابتدای سال تحصیلی جاری به صورت تشویقی برای اساتید قدیمی‌ و به صورت الزامی برای اساتید جدید اجرایی شده است.

شعارسال : محمد سعید سیف مدیر دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، در پاسخ به این  سوال که آیا شرایط برای اجرای طرح فرصت مطالعاتی ۶ ماهه اعضای هیأت علمی جوان در صنایع فراهم شده است، اظهار داشت: این طرح از ابتدای سال تحصیلی امسال اجرایی شده است و برای اساتید قدیمی‌تر تشویقی و برای اساتید جدید الزامی است. 

* هزار ظرفیت در صنایع برای حضور اساتید شناسایی شد

وی ادامه داد: از ابتدای سال برای اجرایی شدن این طرح با سازمان‌ها وزارتخانه‌های مختلفی تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم که فرصت‌های موجود را شناسایی و ظرفیت‌ها را اعلام کنند که خوشبختانه تاکنون در نتیجه تفاهم با ۵ وزارتخانه بیش از هزار ظرفیت شناسایی شده است.

سیف توضیح داد: به این معنا که هزار عنوان موضوع و محل برای کار اساتید مشخص شده است؛ البته از سوی دیگر اساتید هم باید به موضوعات علاقمند باشند و بتوانند به موضوعات بپردازند و جایابی شوند و به صنایع بروند.

* آمار اساتیدی که به فرصت مطالعاتی رفته‌اند هنوز احصا نشده است

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد عضو هیأت علمی به فرصت مطالعاتی ۶ ماهه در صنایع رفته‌اند، گفت: هنوز آماری در این باره احصا نشده است اما این طرح از ابتدای مهر امسال شروع شده است و تعدادی از اساتید هم در صنایع حضور پیدا کرده‌اند.

منبع : با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 6 آبان 98 ، کد خبر :  13980801000418، farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین