پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۴۱۹۲۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۸
یکی از کانال‌های اعضای جهاد دانشگاهی متنی را از طرف «جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی سراسر کشور» خطاب به «اعضای هیات امنای جهاد دانشگاهی» منتشر کرده که در آن خواستار استعفای اعضای هیات امنای این نهاد شده‌اند.

شعارسال: این متن  در پی می‌آید:

از: جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی سراسر کشور

به: اعضای هیات امنای جهاد دانشگاهی

موضوع: درخواست استعفای اعضای هیات امنا به دلیل انتخاب رئیس_تحمیلی در دو دوره‌ی گذشته

با سلام

ما جهادگران جهاد دانشگاهی در سراسر کشور، به شما به عنوان نمایندگان امین خود در هیاتی که به همین دلیل هیات امنا نام گرفته اعتماد کرده و توقع داریم حداقل سالی یک بار افتخار بدهید و از حال ما در یک جلسه‌ای #فیلتر_نشده و #غیر_امنیتی بپرسید تا برایتان بگوییم که چه بر سر ما می‌آید با هر #تصمیم شما؛ چه بر سر ما می‌آید با هر لبخند و تایید #بی_مطالعه و #غیر_مسوولانه‌ی شما، چه بر ما می‌گذرد با #عدم _نظارت شما بر وضعیت رئیس و مجموعه‌ی جهاد دانشگاهی و خلاصه چه بر ما می‌گذرد با نان قرض دادن‌های نامبارک شما به همدیگر و به رئیس تحمیلی #لابی_گری که اکنون مطمئن شدیم دیگر از ما جهادی‌ها نیست!

اعضای هیات امنا شما با این تصمیم آخر خود و با تصمیم سه سال پیش خود در سال ۹۵، عملا #بی_کفایتی و #ناکارآمدی خود و هیات امنا را برای جهاد دانشگاهی بر همه ی همکاران ما در سراسر کشور به اثبات رساندید!

اگر وقت و توان و ظرفیت قبول مسئولیت عضو بودن در بالاترین سطح تصمیم گیری و تصمیم سازی یک نهاد عمومی عظیم و گسترده را که ۷۰۰۰ نیروی تحصیل کرده‌ی دانشگاهی و کم نظیر و در برخی موارد بی نظیر را ندارید؛ شما را به خدا همین امروز #استعفا دهید و دلیل استعفای خود را هم صریح و شفاف بگویید.

ما جهادگران نجیب دانشگاهی از مجاری مختلف و کاملا #مسالمت_آمیز گفته بودیم که طیبی را در دور قبل قبول نداشته‌ایم چراکه او خود را به مجموعه ی جهاد دانشگاهی تحمیل کرد و با مراجعه و ایجاد ارتباط از طریق آقای #زجاجی و دیگران با نهادهای حاکمیتی و اجرای شوهای تبلیغاتی و #گمراه_کننده، خود را توانمند و لایق ریاست بر جهاد دانشگاهی، نشان داد اما در عمل چیزی جز #پسرفت و خسارت برای جهاد دانشگاهی نداشته و ندارد. او که بیش از ۶۰ سال دارد دیگر از نظر ما جهادگران این نهاد، کارایی و شایستگی سکانداری ندارد و بایستی بازنشسته شود و فضا را به جوانترها بدهد.

سوال ما از شما اعضای هیات امنا این است که با چه دیدگاهی دو دوره است که رهبری این نهاد عظیم و بالقوه تاثیرگذار را به شخصی می دهید که بارها از سراسر کشور جهادگران از بی کفایتی او شکایت به مراجع مختلف برده‌اند؟! بنا به کدام گزارش مدیریت او را در سالهای قبل مطلوب تشخیص داده‌اید؟! شما اگر از این اعتراضات خبر ندارید که شایسته ی بودن در جمع هیات امنای جهاد دانشگاهی را ندارید و اگر خبر داشته و #عامدانه برخلاف نظر بدنه‌ی جهاد دانشگاهی و با #ملاحظات خاص او را تایید کرده‌اید که دیگر #شرط امانتداری و امین بودن را برای این جمع ندارید و بایستی افرادی دیگر که امین و طرفدار و #غمخوار اعضای زحمتکش و محروم و مظلوم جهاد هستند جای شما را بگیرند

با عنایت به این موارد ما جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور مصرانه خواستار #ابطال مصوبه جلسه‌ی روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه هیات امنای جهاد دانشگاهی که در آن به #ناحق و برخلاف نظر جهادگران جهاد دانشگاهی حمیدرضا طیبی را مجددا برای ریاست این نهاد برگزیدید؛ هستیم.

همچنین مجددا از همه‌ی شما ۹ نفر می خواهیم که در صورتی که نمی‌توانید به شایستگی و با تمام ظرفیت خود در هیات امنای جهاد دانشگاهی #انجام_وظیفه کنید؛ همین امروز و قبل از اقدامات بعدی جهادگران، از این هیات استعفا دهید.

جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انصاف نیوز، تاریخ انتشار: 6آبان1398 ، کدخبر: 197326: www.ensafnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین