پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
یکی از رسانه‌های عراقی اعلام کرد بازی تیم ملی فوتبال این کشور در برابر ایران در چارچوب دور دوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین در شهر بصره برگزار خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

شعارسال: تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید در روز ۲۳ آبان در شهر بصره به مصاف تیم ملی عراق برود. قرار بود دیدار تیم نیروی‌هوایی عراق و نماینده الجزایر در رقابت‌های جام باشگاه‌های عربی در شهر بصره به انجام برسد اما به خاطر تظاهرات صورت گرفته و مسائل امنیتی محل برگزاری این دیدار به شهر اربیل منتقل شد.

در همین رابطه شایعاتی به وجود آمده که دیدار تیم‌های عراق و ایران نیز در شهر دیگری برگزار می‌شود اما یکی از رسانه‌های عراقی ضمن رد این شایعه در پیامی نوشت: "انتقال اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال عراق پیش از دیدار با ایران از بصره به اربیل صحت ندارد. مکان این بازی تا الان تغییری نکرده و بازیکنان تیم ملی از تاریخ ۸ نوامبر تمریناتشان را برای این دیدار در شهر بصره آغاز خواهند کرد."

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 10آبان1398، کدخبر: 510033، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین