پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۱۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
حبیب الله بوربور رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب ، درپاسخ به این سوال «چرا دولت روحانی علی رغم اینکه خانه احزاب را احیا کرده است اما تاکنون وقتی را برای دیدار با نهاد صنفی احزاب اختصاص نداده است؟»، گفت: اصلا روحانی کار خاصی نکرد، خانه احزاب وجود داشت و محل آن هم از سوی قالیباف شهردار اسبق تهران تعیین شد؛ متاسفانه رسانه ها اینگونه جا انداخته اند که روحانی خانه احزاب را احیا کرده است در صورتی که او هیچ همکاری با خانه احزاب نداشته است.
شعارسال:رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب گفت: متاسفانه رسانه‌ها  اینگونه جا انداخته‌اند که «روحانی» خانه احزاب را احیا کرده است در صورتی که او هیچ همکاری با خانه احزاب نداشته است.
 
حبیب الله بوربور رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب ، درپاسخ به این سوال «چرا دولت روحانی علی رغم اینکه خانه احزاب را احیا کرده است اما تاکنون وقتی را برای دیدار با نهاد صنفی احزاب اختصاص نداده است؟»، گفت: اصلا روحانی کار خاصی نکرد، خانه احزاب وجود داشت و محل آن هم از سوی قالیباف شهردار اسبق تهران تعیین شد؛ متاسفانه رسانه ها  اینگونه جا انداخته اند که روحانی خانه احزاب را احیا کرده است در صورتی که او هیچ همکاری با خانه احزاب نداشته است.
 
وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور لباس می پوشد و به کوه می رود و یا با لباس ورزشی مسابقه فوتبال تماشا می کند، به جای انجام این کار یک ساعت وقت خود را به احزاب اختصاص دهد؛ احزاب برای او(روحانی) اهمیتی ندارد. در دوره احمدی نژاد برای اینکه خانه احزاب نباشد برنامه ریزی شد و در دوره فعلی هم خدمت و فعالیت خاصی برای خانه احزاب انجام نشده است.
 
رئیس فراکسیون خانه احزاب در پاسخ به این سوال آیا فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب و یا احزاب اصولگرا قصد ندارند با ارسال نامه ای به رئیس جمهور پیگر مطالبات احزاب از او و دولت باشند؟، اظهار داشت: اگر ما این حرکت را انجام دهیم آنها صحبت از سیاه نمایی می کنند از این رو به این جمع بندی رسیدیم اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم فکر می کنند می خواهیم سیاه نمایی کنیم.
 
بوربور گفت: وقتی دولت هرنوع گرفتاری و مشکل را می خواهد با چاپ پول حل کند نتیجه آن تورم می شود و اررش پول هم تغییر می کند و نارضایتی و ناامیدی ایجاد خواهد کرد.
 
وی درباره اینکه چرا فقط در زمان انتخابات مسئولان از نقش آفرینی احزاب  سخن می گویند و براینکه خود را پاسخگوی احزاب بدانند باید چه اقدامی انجام شود؟، تاکید کرد: باید جریان هایی در عرصه سیاسی کشور داشته باشیم که دلسوزانه کادرسازی کنند تا وقتی که قدرت را در دست گرفتند با نیروهای کارآمد شروع به کار کنند.
 
عضو شورای مرکزی خانه احزاب اضافه کرد: باید دو جریان و یا حداقل سه جریان سیاسی به صورت دقیق برنامه ریزی و کادرسازی کنند و در انتخابات به مردم برنامه ارائه دهند تا بدین وسیله مردم به برنامه های آنها رای بدهند، با مدل فعلی هیچ کس پاسخگو نیست.
 
بوربور با بیان اینکه باید دید احزاب در انتخابات چه کسانی را وارد عرصه رقابت می کنند تا مردم طبق گزینه های آنها رای دهند، افزود: نه اینکه فردی وارد عرصه شود و از هیچ برنامه ای هم برخوردار نباشد و به ناچار رای مردم را از آن خود  کند و بعد از رای آوری نیز هیچ کس را به رسمیت نشناسد از این رو باید اذعان داشت که احزاب جایگاه لازم و مناسب را در جمهوریت نظام ندارند.
 
وی با بیان اینکه ما برای اسلامیت نظام با حضور حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید ساختار داریم، اظهار داشت: اما متاسفانه برای جمهوریت از ساختار لازم برخوردار نیستیم، همین بس که بیش از ۱۰۰ حزب و تشکل سیاسی داریم و جالب آنکه از بین این سه جریان سیاسی افرادی پیدا می شوند که فقط به این موضوع می اندیشند کجا می توانند مسئولیت برعهده گیرند!
 
این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: افرادی در جریان اصولگرا حضور داشتند که وقتی یک فرد اصلاح طلب نامزد انتخابات شد احساس می کرد اگر او رای آورد به منافعی خواهد رسید در صورتی که برای احزاب و گروه های سیاسی باید در مرحله اول منافع نظام و سپس دیدگاه و نظر حزب او در نظر گرفته شود.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری    مهر ،تاریخ انتشار:  8  آذر 1398،کدخبر:    4773339،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
روحانی خوب با بد دوره اش داره تموم میشه و همه منتظر تا نفر بعدی ببینیم چیکار میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین