پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار داشت که هجمه ها علیه حزب الله و تلاش برای مسئول جلوه دادن آن در تحولات لبنان و منطقه دلیلی بر حساسیت بالا و سرنوشت ساز بودن مرحله است.

شعار سال: «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد که هدف از حوادث و بحران آفرینی در سوریه مشغول کردن محور مقاومت و جهان عرب به جنگ های داخلی و فتنه جویانه است تا به این ترتیب رژیم صهیونیستی آسوده خاطر باشد.

وی همچنین تاکید کرد که آمریکا طی دهه های طولانی برای تحقق این هدف تلاش داشته است.

صفی الدین در گفتگوی اختصاصی با شبکه المیادین گفت: تمام تبلیغات رسانه ای و اقدامات سیاسی و فشارها برای اینکه حزب الله را به عنوان مسئول تمام حوادث لبنان و منطقه جلوه دهند دلیلی بر این است که در مرحله بسیار حساس و سرنوشت سازی قرار داریم.

وی تصریح کرد که تحولات سوریه و منطقه و از جمله تحولاتی که در ترکیه روی داده و در اروپا در حال وقوع است بدون شک متغیراتی را به همراه خواهد داشت و احتمال دارد ترکیه در برخی پرونده ها انعطاف نشان دهد.

صفی الدین همچنین تاکید کرد: آمادگی حزب الله برای نبرد با اسرائیل ارتباطی با ماموریت های کنونی مقاومت در سوریه ندارد چرا که مسئولیت آمادگی برای مبارزه با اسرائیل برعهده مقاومت است و به هیچ وجه و در هیچ شرایطی نمی تواند از آن شانه خالی کند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در ادامه افزود: مقاومت با قدرت کنونی خود و همچنین توانمندی های محور مقاومت شامل امت اسلامی و ملت های منطقه می تواند در صورت مهیا بودن شرایط مناسب و در صورتی که رژیم های مزدور و شکست خورده مانع تراشی نکنند نابودی اسرائیل را رقم بزند.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون مواضع حزب الله علیه عربستان سعودی گفت: با توجه به تنش آفرینی ها و اقدامات عربستان سعودی علیه حزب الله این واکنش طبیعی است.

صفی الدین در عین حال به نقش عربستان در یمن و بحرین اشاره کرده و گفت: آیا انسان عاقل و دارای احساس بشری می تواند ساکت بوده و تنها نظاره گر آنچه در یمن روی می دهد باشد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به حوادث بحرین و اقدامات ظالمانه علیه جنبش مسالمت آمیز مردم این کشور، اساس و منشا این اقدامات ظالمانه را رژیم سعودی برشمرد.

وی همچنین بسیاری از رژیم های عربی را به توطئه علیه مقاومت فلسطین و تلاش برای مشغول کردن آن به اختلافات داخلی و مفاسد سیاسی و موضوعات دیگر کشورها متهم کرده و تصریح کرد: اغلب رژیم هایی که در مسیر پیروزی های مقاومت در مقابل اسرائیل مانع تراشی کردند امروز وجود خارجی ندارند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395، کد مطلب: 3735948:www. mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین